نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
روسیه به عنوان یکی از ۵ عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد که حق وتو دارد، یکی از قدرت‌های تعیین کننده در ساختار نظام بین المللی بوده و طبیعتا نقش روسیه در هزاره سوم در تحولات بین المللی و منطقه ای، به ویژه در حوزه اوراسیا برجسته‌تر شده است. طبیعی است که این کشور همچنان تلاش دارد در موضوعات مهم بین المللی نقش ایفا کند، البته جایگاه روسیه بعد از عملیات ویژه در اوکراین، با جایگاه این کشور، پیش از جنگ کاملا متفاوت است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
قایقران ایران با انتقاد تند از شورای شهر و شهرداری محمدشهر کرج، گفت: این همه تلاش کردم تا با قوری و کتری مسخره‌ام کنند؟
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد.
انسیه خزعلی گفت: طی یک سال گذشته، کشور‌های همسایه ایران تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفت، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل و ارز ترجیحی را حذف کند تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیمش به خاطر گلزنی در دیدار مقابل انگلیس تمجید کرد و به تلاش باشگاه‌های دیگر برای خرید او واکنش نشان داد.
کاخ سفید امروز در ادامه تلاش آمریکا برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای، به ازسرگیری غنی‌سازی ۶۰ درصدی از سوی تهران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
کنعانی با اشاره به سابقه طولانی رژیم آپارتاید صهیونیستی در طراحی و اجرای اقدامات تروریستی و فتنه‌انگیز و نیز نقش آن در ترویج ایران‌هراسی در منطقه، افزود: انتظار داریم مقامات کشور گرجستان با درایت و هوشیاری موضوع را مدیریت کنند.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
سرهنگ لودویک با تلاش در زیر سئوال بردن موفقیت تازه ایران مدعی شد که در این زمینه شک و تردید وجود دارد.
میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما همیشه آماده بوده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که در صورت نیاز دوستانمان در تهران و ریاض، نقش میانجی داشته باشیم.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
کنعانی درباره تلاش اروپایی‌ها برای تحریم ایران گفت: ما آن‌ها را از رفتار مداخله جویانه پرهیز می‌دهیم، چنانچه طرف اروپایی آماده تعامل باشد ایران نیز آماده است. اما در صورت انتخاب رفتار‌های گزینشی و مداخله گرایانه، ایران نیز واکنش نشان خواهد داد. ایران متناسب با اقدام آنان اقدام خواهد کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان این که هیچ دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند نوشت: اگر به خاطر یک پیام باعث آزار هم تیمی‌هایم شدم، عذرخواهی می‌کنم.
سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: توصیه ما به شرکای اروپایی روند گفتگو‌های وین این است که مسیر سازنده را در پیش بگیرند و خطای گذشته را جبران کنند و در یک مسیر سازنده و متکامل تلاش کنند که مسیر برای توافق باز شود.
نماینده ایران همچنین ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه ای گری خود را حفظ کند، افزود: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، بطور جدی پرهیز کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تلاش می‌کنند در بازی‌های بعدی کم نوسان و کم خطا‌تر نشان دهند.
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
امیرعبداللهیان در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها، ضمن اشاره به تلاش فعالانه طرف ایرانی برای نیل به یک توافق پایدار و قوی، بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهاد‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ