مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مشکلی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل آرسنال در روز چهارشنبه ندارد.
باشگاه بارسلونا به لالیگا اطلاع داد که درخواست قبلی اش را پس گرفته و مشکلی با برگزاری بازی های ابتدایی لالیگا در ورزشگاه جدید خود ندارد.
باهنر گفت: نمی‌شود برای هر مشکلی در کشور رفراندوم برگزار کرد، مثلاً اینکه بنزین گران شود یا نشود، شاید مردم گفتند بنزین مجانی شود! اینکه رهبری انقلاب گفتند برای هرچیز نمی‌توان رفراندوم کرد به معنای مخالفت ایشان با رفراندوم نیست
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی، مشخص است کدامیک از بند‌های قانون اساسی قابلیت اصلاح دارد و برخی دیگر از بخش‌های قانون اساسی، هیچ‌وقت نمی‌تواند اصلاح شود و این هم مخصوص ایران نیست. همه نظام‌های دنیا یک‌سری اصول ثابت و لایتغیر دارند؛ بنابراین رفراندوم در یک‌سری زمینه‌ها پیدا می‌شود که منافع مردم در دو طرف باشد و مردم انتخاب کنند. اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، یک نفر از رفراندوم سخن بگوید، این مسأله مشخص است که عقل و خرد حاکمیتی ندارد.
ورزشگاه آزادی طی نامه ای به سازمان لیگ فوتبال انصراف خود از میزبانی بازی امروز پیکان و پرسپولیس اعلام کرد!
باشگاه پیکان در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده بود با بازی در هر ورزشگاهی که معرفی شود و در حضور تماشاگران مشکلی نخواهد داشت.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
طبق استعلام انجام‌شده از سازمان هواشناسی، روز دوشنبه مشکلی برای برگزاری دیدار فوتبال در تهران وجود ندارد.
طبق استعلام انجام‌شده از سازمان هواشناسی، روز دوشنبه مشکلی برای برگزاری دیدار فوتبال در تهران وجود ندارد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
دوچرخه سواری که با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، این روزها انتخاباتش هم اسیر حواشی شده و خبری از برگزاری آن نیست.
به نظر می‌رسد مرتفع بودن بوگوتا میزبان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی روی عملکرد وزنه‌برداران تاثیرگذار بوده است و باعث شده وزنه‌های زیادی را بیندازند.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
موانع حضور کشتی‌گیران روس در ایران برای همراهی چهار تیم صعود کرده به مرحله پایانی لیگ برتر برطرف شد.
استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد
با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعید است مشکلی برای برگزاری دربی پایتخت در هفته دوازدهم قبل از جام جهانی وجود داشته باشد.
در شرایطی که دو تیم فولاد و پرسپولیس برای انجام دیداری تدارکاتی به توافق دست یافته‌اند، زمین برگزاری این بازی همچنان به مشکلی برای دو تیم تبدیل شده است.
فیان صبری نماینده پارلمان عراق گفت که برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام باید مطابق شرایط باشد.
محمود خسروی وفا در مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشکلی برای فعالیت در این کمیته ندارم.
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ