یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش نخست وزیر این رژیم برای ارعاب مقامات نظامی ارتش و مخفی نگه داشتن جدی بودن اوضاع از افکار عمومی خبر دادند.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
۳ نفر دیگر در چارچوب تحقیقات تلاش برای کودتا که در دسامبر سال گذشته در آلمان آغاز شد، بازداشت شدند.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سازمان ملل متحد در ۲۱ ماه گذشته در چارچوب وظایف حرفه ای و انسانی و مستقل خود در قبال افغانستان تلاش مطلوب از خود نشان نداده است.
این‌ها نشان می‌دهند که چین سعی دارد تبدیل به یک قدرت چندضلعی در دنیا شود و دیگر قصد ندارد خود را به حوزه‌های تجاری و اقتصادی محدود کند؛ بنابراین به نظر من چین در حال خروج از پوسته قدیمی و سنتی خودش است و حتی ارتباطش با روسیه را هم می‌توان در همین چارچوب تحلیل کرد
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
محمد اسلامی: هم اکنون در بحث هسته‌ای با یک جوّ و فضاسازی در داخل و خارج از کشور مواجه هستیم و در همین راستا در خارج از کشور در چارچوب برنامه ایران‌هراسی، همواره تلاش دارند که مسیر ما را مسدود کنند.
به نظر می‌رسد که همزمان با شدت گرفتن دیپلماسی پنهان برای احیای برجام و تلاش میانجی‌گر‌ها برای سرعت بخشیدن به حل‌وفصل بحران در یمن که دو مساله عادی‌سازی رابطه تهران و ریاض و ثبات امنیتی و اقتصادی در منطقه به آن گره خورده، دولت بایدن تلاش می‌کند با تماس‌های دیپلماتیک مداوم با بازیگران منطقه‌ای محتوای بسته رایزنی‌های برجامی و غیربرجامی با ایران را بررسی و ذیل چارچوب نقشه کلان تعیین‌شده برای ایران در هر دو حوزه قرار دهد.
اردبیل- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: با تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی امضای طلایی که بر عهده وزیر بوده، ابطال شده و تلاش بر صدور مجوزها در چارچوب قوانین و مقررات است.
"مقتدی صدر" روحانی شیعه عراقی نماز جمعه را برگزار کرد. او پس از ماه‌ها سکوت به سیاست عراق بازگشته است. گفته می‌شود صدر در تلاش است تا از نفوذ سیاسی خود محافظت کند و از گسترش چارچوب هماهنگی جلوگیری نماید.
هیئت عمانی که در چارچوب تلاش ها برای برقراری صلح در یمن به صنعا سفر کرده است، با مهدی المشاط دیدار کرد.
کارشناس سیاسی اردنی ضمن اشاره به چارچوب کلی مطالبات معترضان و تلاش امان برای کنترل نا آرامی ها در این کشور گفت که هیچ طرف خارجی جز رژیم صهیونیستی نفعی در تغییر حکومت اردن ندارد.
دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ده‌ها سال دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران گفت: برخلاف اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، دولت جمهوری اسلامی ایران همواره متعهد به ارتقاء و حمایت از حقوق بشر و اجرای تعهدات حقوق بشری در چارچوب حقوق بین الملل است.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ