منابع سودانی از تلاش سفارت انگلیس در خارطوم برای به خدمت گرفتن دانشجویان سودانی تحصیلکرده در اوکراین به منظور برگزاری اعتراضات علیه روسیه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
رسانه‌های انگلیسی شامگاه پنجشنبه از تلاش دولت انگلیس و فرانسه در تسریع عضویت اوکراین به ائتلاف نظامی ناتو بدون تشریفات و فرایند قانونی عضویت، خبر دادند.
لوک شاو به عنوان نفوذی منچستریونایتد در اردوی تیم ملی انگلیس، تلاش می‌کند دو ستاره را برای پیوستن به یونایتد راضی کند!
رئیس جمهور فرانسه در تلاش است تا از انتخاب وزیر دفاع انگلیس به عنوان دبیرکل بعدی ناتو جلوگیری کند.
دفتر نخست‌وزیری انگلیس از تلاش این کشور برای خارج کردن اتباع خود از سودان خبر داد.
طبق اسناد فاش‌شده وزارت دفاع آمریکا در ماه سپتامبر گذشته جنگنده‌های روسی تلاش داشتند یک هواپیمای جاسوسی انگلیس در جزیره کریمه را سرنگون کنند.
دولت انگلیس در تلاش است تا از حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس جلوگیری کند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا کمک های بشردوستانه به موثرترین شکل به دست زلزله زدگان در کشور ترکیه برسد.
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
پلیس مرزی رومانی از دستگیری یک تبعه اوکراین که در حال قاچاق سلاح به انگلیس بود، خبر داد.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
رسانه‌های انگلیس اعلام کردند تلاش انگلیس و اروپایی‌ها برای پرتاب ماهواره به فضا به شکست روبرو شده است.
تصور می‌شد که ماکرون تلاش می‌کرد تا عذر مشابهی مانند جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به دست آورد، که هم در مراسم و هم در تشییع جنازه با ماشین زرهی رسمی خودش موسوم به «The Beast» شرکت کند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
مدافع تیم‌ملی فوتبال می‌گوید با اجرای وظایف‌شان می‌توانند انگلیس را شکست دهند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تاکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم
هافبک تیم ملی و باشگاه برنتفورد انگلیس می‌گوید ایران برای تاریخ‌سازی به جام جهانی می‌آید.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا خودش را به موقع برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ