وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
رئیس جمهور در نشست مشترک با همتای اوگاندایی خود گفت: در جمهوری اسلامی ایران معتقدیم ما پرچمدار دفاع از حقوق بشر هستیم و مدعی هستیم آنها حقوق انسان‌ها را ضایع می‌کنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها تمام تلاششان این است که شرایط داخلی خود را به نحوی آرام نشان دهند چراکه بحران اوکراین به اندازه کافی در اروپا گرفتاری ایجاد کرده است.
نظرآباد- وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی مسافران نوروزی به کار بسته‌ایم.
مهاجم برزیلی پرسپولیس می‌گوید برای رسیدن پرسپولیس به موفقیت تمام تلاش خود را خواهد کرد‌.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تمام بازیکنان در دیدار برابر تیم هندبال مونته‌نگرو صد درصد خود را به نمایش گذاشتند و زحمت کشیدند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاش ما حفظ تمرکز در تمام لحظات بازی بود و موفق شدیم به این شکل، حریف خود را شکست دهیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: با همه قوای خود برای راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان تلاش می‌کنیم.
زارع پور در پیامی در فضای مجازی از اهتمام جدی وزارت ارتباطات در اجرای آئین نامه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال خبر داد.
کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در آمریکا پرچم کشورمان را برافراشته کنیم.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
مربی تیم فولاد معتقد است تیمشان روز گذشته عملکرد خوبی در برابر گل‌گهر از خود نشان داده است.
ویدئوی منتشر شده از کی‌یف افسران پلیس را در گوشه‌ای از خیابان نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا هواپیما‌های بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز سر خود را سرنگون کنند. با این حال آن‌ها موفق نمی‌شوند و پس از اصابت پهپاد با ساختمان انفجاری عظیم محله را دربر می‌گیرد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم باید در مسابقات آینده شتاب و سرعت را به بازی خود اضافه کند.
مهاجم استقلال می‌گوید برای حضور در لیست تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: مردم بدانند که ما تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای امنیت آن ها به کار خواهیم بست.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: از شروع حوادث دوشنبه در عراق من و همکارانم تمام اتفاقات را با دقت پیگیری کرده و در تماس مستمر با طرف‌های مختلف عراقی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران ایرانی عتبات عالیات به کار بسته‌ایم.
مهاجم اول تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار گرفت ولی در این امر موفق نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ