فدراسیون شمشیربازی در تلاش است که یکی از مراحل کمپ بین‌المللی اسلحه سابر را در تهران برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ایران با تیم ملی کاراته روسیه در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
فدراسیون شمشیربازی در تلاش است که یکی از مراحل کمپ بین‌المللی اسلحه سابر را در تهران برگزار کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برگزاری مراسم معارفه خود به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت تا از بخش‌های مختلف آن بازدید کند.
نخستین جلسه تمرینی مینی کمپ خردادماه تیم ملی ایران برگزار شد.
آخرین تمرینات تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
سرمربی پرتغالی استقلال هم به مانند همتای پرسپولیسی خود در محل برگزاری کنفرانس خبری سرمربی میزبان شهرآورد حاضر نمی شود.
آخرین تمرینات تیم ملی جوانان در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
پیش از برگزاری نشست هیات مدیره استقلال در کمپ ناصر حجازی شایعات داغی پیرامون کادر فنی تیم استقلال به وجود آمد.
رئیس فدراسیون کشتی در اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان که در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است حاضر شد و با آنان صحبت کرد.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی با رئیس جمهور دیدار کردند.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور 80 کشتی گیر از سراسر ایران در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی سردار شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
معاون ورزشی استقلال می گوید که مطابق آیین نامه برگزاری مسابقات، نباید محرومیت اخراج در سوپرجام، به دیدار لیگ برتر منتقل شود.
مراسم کلنگ‌زنی کمپ بین‌المللی مس سونگون برگزار شد.
تیم کشتی فرنگی عراق برای برگزاری اردوی مشترک با کشتی گیران ایرانی در کمپ تیم‌های ملی در تهران حضور دارد.
تیم کشتی فرنگی عراق برای برگزاری تمرینات مشترک با کشتی‌گیران ایرانی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان حضور دارد.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
محمد جواد پاینده مدیر پیشین روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفته بود تیم ملی در یک بازی دوستانه روز 25 شهریور در کمپ تیم های ملی میزبان تیم امید خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ