مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه خاتون بم گفت: باشگاه فوتبال زنان خاتون بم، به عنوان اولین باشگاه حرفه ای فوتبال زنان در کشور موفق به اخذ مجوز حرفه ای باشگاهی AFC و ملی (N۱) شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی که انجام شد، پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون آسیا برای فدراسیون فوتبال، این امر به صراحت آمده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست باشگاه‌هایی که موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده‌اند را منتشر کرد.
بانک آینده موفق به اخذ مجوز دو صندوق سرمایه گذاری از بانک مرکزی ج.ا.ایران شد
عملکرد و مدارک باشگاه نساجی مازندران برای اخذ مجوز حرفه‌ای تایید شد.
در پی انتشار نام باشگاه‌هایی که موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای سازی شده‌اند باشگاه استقلال بیانیه‌ای علیه این تصمیم منتشر کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پرسپولیس شرایط مناسبی برای اخذ مجوز حرفه‌ای دارد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
سمنان- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه تجهیز بدنه محیط زیست به فناوری‌های نوین در دستور کار است، گفت: مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه خودروی خارجی برای پاسگاه‌های محیط‌بانی گرفته شد.
طبق اعلام مالک باشگاه نساجی، آن‌ها به همراه پرسپولیس، بهترین بارگذاری مدارک برای اخذ مجوز حرفه‌ای را داشته‌اند.
در صورت قطعی شدن حذف استقلال از آسیا، سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به تیم دوم تا هشتم لیگ بیست و دوم که توانسته مجوز حرفه‌ای اخذ کند، خواهد رسید.
نخستین نشست مشترک اخذ مجوز برای عرضه برق در تابلوی سبز با هدف ایجاد عرضه و تقاضای مستقیم و فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، در ساتبا برگزار شد.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره موضوع ادامه حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از اخذ مجوز ساخت ۹ طبقه در محله هرندی از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
رئیس جهاددانشگاهی علم و صنعت گفت: قطار ملی که توسط محققان این جهاد طراحی شده در حال اخذ مجوز و انجام تست های مربوط به مسافرگیری است.
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
طبق مصوبه مجلس، به دانشگاه‌های دولتی اجازه داده می‌شود با تصویب هیأت امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۴۰۱ نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند.
اصفهان-رئیس اداره آموزش کودکستان و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی در استان اصفهان مشروط به اخذ مجوز از آموزش و پرورش می‌شود.
اولین شتابدهنده شناختی در کشور تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را دریافت کرد.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
یک تهیه‌کننده سینما با انتقاد از اینکه صدور پروانه ساخت برای فیلم‌هایی که انتقادی به عملکرد یک نهاد یا دستگاه دارند،به موافقت آن نهاد منوط شده است، می‌گوید: اگر در فیلم‌های سیاسی - اجتماعی بخشی از حرف‌های مردم گفته شود، شاید در شرایط جامعه تاثیر داشته باشد و نباید گذاشت حرف‌ها تلنبار شود.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری مجوز ماده ۲۳ برای راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد را اخذ کنیم.
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد در سال‌جاری مجوز ماده ۲۳ برای راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد را اخذ کنیم.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی از اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه با حل مشکلات ورزشگاه وطنی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ