باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال لغو اردوی خارجی پرسپولیس منتشر شده بود، این تیم با یک روز تاخیر راهی ترکیه خواهد شد.
پرسپولیس و سایپا، در لیگ برتر فوتبال زنان، فصل آتی تیم‌داری خواهند کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، پیامی را خطاب به تیم زنان این باشگاه منتشر کرد.
در بازی قبل از پیکان از سوی باشگاه استقلال به ما گفتند به دلیل رفتار‌هایی که تماشاگران زن پرسپولیسی داشته و عکس‌های زیادی از آن‌ها منتشر شده، دستور داده‌اند تا زنان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی بروند تا زیاد در دید عکاسان قرار نگیرند
یورگن لوکادیا ستاره هلندی پرسپولیس پیام جالبی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
یکی از مجله‌های پرطرفدار فوتبالی به حضور زنان پرسپولیسی در ورزشگاه پرداخت.
ویدیوی پربازدید یک رسانه‌ی عربی از حضور زنان در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس؛ همراه با موسیقی بندری را مشاهده کنید.
یحیی گل‌محمدی پس از ورود به ورزشگاه استقبالی ویژه از زنان حاضر در ورزشگاه انجام داد.
لوکادیا، مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس، در بازی امشب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان موفق شد اولین گل خود را برای قرمزپوشان بزند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پانصد هوادار پرسپولیس امکان تماشای بازی تیمشان را پیدا کرده‌اند.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
با فراهم شدن امکان حضور زنان در استادیوم ها، تعداد زیادی از زنان هوادار فوتبال از این حرکت استقبال کرده و راهی ورزشگاه‌هایی که قابلیت پذیرایی از آنان را دارند، شده اند
فروش بلیت زنان پرسپولیسی شروع نشده، تمام شد
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.
جلسه شورای تامین پیرامون بازی پرسپولیس دقایقی قبل به پایان رسید.
باشگاه پرسپولیس به زودی بلیت فروشی دیدار با صنعت نفت را آغاز خواهد کرد.
شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد
از جمله حواشی مربوط به بازی استقلال و مس کرمان شرایطی بود که تماشاگران خانم استقلالی در ارتباط با بردن بطری آب به درون استادیوم از آن آگاهی نداشتند و به دردسر افتادند.
درست در روز‌هایی که همه منتظر شنیدن خبر حضور زنان در ورزشگاه بودند، تماشاگران پرسپولیس رفتار نامتعارفی از خودشان نشان دادند.
تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۲۰۵ هزار احراز هویت توسط سهامداران در سامانه (سجام) صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ