سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
هاشمی نسب مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کرد
اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو‌های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
دو تیم تهرانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگر بازی های خانگی خود را برگزار خواهند کرد.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
ورزشگاه پاس قوامین به چند دلیل در سال‌های گذشته مجوز برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر را ندارد.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجوز حضور ۱۵ هزار تماشاگر برای داربی پیش رو صادر شده است.
قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به وضعیت حال حاضر استادیوم آزادی، مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است.
در حالی که تیم های شهرستانی در حال استفاده از حضور حداکثری تماشاگر در بازی های خانگی هستند، تیم استقلال در بازی خانگی تنها مجوز فروش 5 هزار بلیط به تماشاگرانش را دارد.
مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌ جهان برای دیدار جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس صادر شد.
با تلاش مدیران باشگاه مس کرمان مجوز حضور طرفداران در دیدار مقابل استقلال صادر شد.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
با وجود این که مجوز حضور تماشاگران از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر صادر شده، اما دیدار این هفته فولاد و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
قائم مقام ستاد مقابله با کرونا در ورزش از حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ