منابع عبری امروز سه شنبه از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در شمال رام‌الله (مرکز کرانه‌باختری) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که در ماه مه گذشته ۱۲۴ مورد عملیات تیراندازی در کرانه‌باختری علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست رخ داده است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
وقوع تیراندازی در محله گیلو در قدس اشغالی به زخمی شدن حداقل چندین نفر منجر شد.
طی ۲۴ ساعت اخیر مبارزان مقاومت و مردم فلسطین ۲۸ عملیات مقاومتی را علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به اجرا گذاشتند.
عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
گروهی از نیروهای ویژه روسیه مواضع شبه نظامیان اوکراینی را مورد حمله قرار دادند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهر جنین و نابلس خبر داد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
فارس نوشت: تناقض اصلی: مادر کیان از کجا خبر داشته که ساعت شش قراره تیراندازی ها شروع بشه؟! این مهم ترین تناقضه! و به شدت مشکوک! اونقدر مشکوک که حتی احتمال همدستی مادر کیان با افراد مسلح یا اشخاص مرتبط با افراد مسلح رو هم تقویت می‌کنه! یعنی منطقاً برداشت دیگه ای نمیشه کرد.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، هفت عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده که در نتیجه آن دستکم هفت صهیونیست زخمی شده اند.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از تیراندازی علیه صهیونیست ها در قدس اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ