سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
پس از اینکه ۲ نوجوانِ در تعقیب پلیس در سانحه تصادف جان باختند، موجی از خشم و ناآرامی مردمی «کاردیف» انگلیس را فراگرفت.
سردار رحیمی فرمانده سابق انتطامی تهران گفت: تلاش ما بود که با مدارا با مردم و مقابله با ناامنی ها و ناآرامی ها محافظت از آرامش و اموال مردم تمام موارد ناامنی را با کمترین خسارت مرتفع کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
منابع خبری از اغتشاش و نا آرامی در یک مرکز امنیتی در منطقه بانو واقع در شمال غربی پاکستان و گروگانگیری خبر دادند.
در پی برکناری رئیس جمهور پرو و بروز ناآرامی و اعتراضات در این کشور، شمار دیگری از معترضان پرویی جان خود را از دست دادند.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
مدیریت امنیت عمومی اردن از دستگیری ۴۴ نفر در جریان اعتراضات این کشور علاوه بر دستگیری ها طی روزهای گذشته خبر داد.
پلیس پرو از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر در درگیری های روز یکشنبه بین نیروهای امنیتی و معترضان در شهر آنداهوایلاس در جنوب این کشور خبر داد.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان تام الاختیار دولت، مجلس و قوه قضائیه و نماینده‌ای از نهادهای مردمی برای بررسی اتفاقات، اغتشاشات و آشوب‌های هفته‌های اخیر کشور خبر داد.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
ظهر امروز گزارش‌هایی از تجمع و ناآرامی در بازار اهن تهران منتشر شد.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
ایالات متحده آمریکا تحریم های جدیدی را به بهانه ناآرامی های اخیر علیه مقامات ایرانی از جمله وزیران کشور و ارتباطات اعلام کرد.
خبرگزاری ایسنا از شهادت 3 بسیجی در ناآرامی های مشهد، قزوین و تبریز خبرداد.
رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی عراق در نشست مشترک خود تاکید کردند که تداوم ناآرامی سیاسی بر تلاش ها برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور تاثیر منفی می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ