منابع عبری اذعان کردند که در ماه مه گذشته ۱۲۴ مورد عملیات تیراندازی در کرانه‌باختری علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
۱۲۴ محصول فناورانه موثر و کارآمد در هوشمندسازی شهرها عرضه شد تا در صورت اتصال به بازار تقاضا؛ مدیران شهری گامی بلند به سوی داشتن شهرهای هوشمند بردارند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و سوم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۲۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه، قیمت دلار به صورت اسکناس ۴۲ هزار و ۱۲۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۹۵ تومان اعلام شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت ۱۲۴ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان گفت: بانک‌ها مجاز به درخواست یک ضامن بیشتر نیستند.
بازار لوازم خانگی که گام به گام مسیر انحصاری شدن را در پیش گرفته، از نیمه دوم سال گذشته سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است؛ افزایش قیمت بدون دریافت مجوز قانونی و حتی ثبت در سامانه ۱۲۴!
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای ۱۲۴ هزار و ۱۲۷ فقره وام ازدواج و ۸۹ هزار و ۹۵۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
سخنگوی صمت گفت: با توجه به شکایت‌های واصله به سامانه ۱۲۴ در مورد عدم آزادسازی پول های بلوکه شده انصراف دهندگان خودروهای خارجی، وزیر صمت دستور رسیدگی داده تا بانک‌ها وجوه مردم را آزاد کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر از مرتبطین ورود مواد محترقه قاچاق و مواد محترقه پرخطر خبر داد و گفت: حدود ۸۰ تن از این مواد در انبارهای مربوطه شناسایی و توقیف شد.
پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۷۴ روز هوای قابل قبول، ۱۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۳۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها سه روز هوای پاک را تجربه کردند.
حجم تجارت میان رژیم اسرائیل و امارات به ۲.۵۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ رسیده است که نسبت به سال گذشته ۱۲۴% افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۴ نفر در جریان هشتمین مرحله از طرح اقتدار خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
اسفندیار پور گفت:در طرح توسعه میدان منصوری، با عملیاتی شدن چاه‌های ۱۲۳،۱۲۲ و ۱۲۴ تولید در این میدان به ۴ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز رسید.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه ۱۲۴ مغازه در پاساژهای مختلف زاهدان در جریان اغتشاشات اخیر تخریب شد، گفت: مردم منطقه خیلی ناراحت و خواستار این بودند که عاملان شناسایی شوند.
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای وضعیت سهام عدالت متوفیان، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، جهش ۱۲۴ درصدی درآمد برای این نماد، کدام نماد بورسی وضعیت بهتری داشته است؟، پرونده یک بانک به هیئت انتظامی رفت، قیمت طلا افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ابتدای طرح ملی امداد نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱، ۱۲۴ هزار و ۴۷۰ زائر از خدمات سازمان امداد و نجات در داخل مرز‌های کشور بهره‌مند شدند که بیشتر آن به ترتیب در مرز خسروی، مرز مهران و سپس دیگر مرز‌های غربی بوده است.
کاشمر ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات تسهیلات روستایی مانده که در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت قابل پرداخت است.
وزیر کشور گفت: بیش از ۱۶ هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود ۱۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ