عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
مبارزان فلسطینی، نظامیان رژیم در منطقه کفر راعی در جنین در کرانه باختری را با بمب دست ساز هدف قرار دادند.
جنبش المجاهدین فلسطین خواهان افزایش عملیات علیه نظامیان صهیونیست و اشغالگران در خاک فلسطین شد.
منابع عراقی از عملیات موفق نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعشی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از عملیات حشد شعبی علیه بقایای داعش در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.
منابع عراقی از تداوم عملیات علیه بقایای داعشی و بازداشت شماری از تکفیری ها در بغداد، الانبار، کرکوک، سامراء و نینوا خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی تاکید کرد که عملیات مقاومت علیه شهرک نشیان و نظامیان صهیونیست هرگز متوقف نخواهد شد.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز یکشنبه با کمک پلیس مرزی به عملیاتی برای تامین امنیت مرز عراق و ایران دست زدند.
سازمان حشد شعبی عراق امروز شنبه از آغاز عملیاتی در شمال بغداد علیه بقایای تکفیریها خبر داد.
در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، هفت عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده که در نتیجه آن دستکم هفت صهیونیست زخمی شده اند.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پاسخ نیروی زمینی سپاه به اشرار، تروریست‌ها و خاستگاه‌های اصلی شرارت علیه جمهوری اسلامی ایران، قاطع و کوبنده است.
تصاویری از عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
رزمندگان مقاومت طی دو عملیات جداگانه مواضع صهیونیست ها را در دو شهر الخلیل و نابلس در کرانه باختری هدف قرار دادند.
یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق گفت که حشد شعبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود بقایای عناصر داعش در صحرای الانبار، عملیاتی را در این منطقه به اجرا گذاشته است.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از عملیاتی علیه بازمانده های داعشی در استان دیالی در شرق عراق خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ