عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
مبارزان مقاومت امروز یکشنبه گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در در جنوب نابلس را هدف عملیات تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
تصاویر منتشرشده از کرانه باختری حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای شاباک به طور گسترده در تلاش برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم هستند.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
گردان‌های قدس اعلام کردند که دو شهرک صهیونیستی در نزدیکی جنین را مورد حمله قرار داده‌اند.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، هفت فلسطینی را بازداشت کردند.
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در مناطقی از شهر جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز در پی یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند.
در عملیات نیروهای فلسطینی در جنوب نابلس، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ