نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
رئیس فعلی کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس از این کمیته خواست تا به خلاء قانونی نظارت بر کار نیروهای ویژه این کشور رسیدگی کنند.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز عملیاتی را برای تعقیب بقایای داعشی و خشکاندن منابع مالی تروریست‌ها در غرب نینوا انجام دادند.
منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که نیروهای این کشور در استان دیالی در شرق این کشور انجام دادند.
عملیات تیراندازی در غرب سلفیت علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد.
نیروهای عراقی عملیاتی را در حومه سد حمرین در شمال شرق استان دیالی این کشور انجام دادند.
منابع عراقی به بازداشت چند تکفیری در چند شهر این کشور اشاره کردند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
در ساعات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در چندین عملیات تیراندازی ، ایست های بازرسی و گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را هدف قرار دادند
عملیات نیروهای وابسته به امارات در استان المهره یمن برای ربودن رهبر قبیله ای مستقل الحراک الثوری ناکام ماند.
نظامیان صهیونیستی در جریان یورش شبانه خود به روستای کفر دان در غرب جنین، هدف عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی قرار گرفتند.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
مبارزان مقاومت فلسطین یک شهرک اشغالی صهیونیستی را به گلوله بستند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گروه‌ها و نیروهای مقاومت مردمی در شبانه‌روز گذشته 27 عملیات مختلف علیه اشغال‌گران صهیونیستی انجام دادند.
وبگاه وای نت گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب ها از ترس عملیات گروه های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.
منابع صهیونیستی هویت فرد فلسطینی ربوده شده از سوی موساد در مالزی را که به تازگی در عملیات نیروهای امنیتی مالزی آزاد شد، فاش کردند.
در عملیات نیروهای فلسطینی در جنوب نابلس، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی زخمی شد.
یکی از فرماندهان حشد عشایری عراق از آغاز عملیاتی از سه محور برای تامین امنیت جاده زمینی میان دیالی و بغداد خبر داد.
نیروهای حشد شعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق امروز عملیاتی امنیتی برای تامین امنیت مناطقی در مجاورت رود دجله در استان صلاح الدین انجام دادند.
شبکه رادیویی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جوان فلسطینی که تسلیم نیروهای پلیس شده است، ممکن است عامل عملیات قدس نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ