برنامه فوتبال برتر به ابعاد جدیدی از رفتار و کلماتی پرداخت که ساپینتو خطاب به تیم داوری دربی به زبان آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.
دورازه‌بان ایرانی در بازی دوستانه برابر بورسیادورتموند حضور پیدا نکرد.
جک گریلیش، جشن‌های پر سر و صدایش را بالاخره به پایان رسانده و پیش از بازگشت به اردوی سیتی در دوبی تمرین می کند.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
آمریکا ضمن تحریمهای شدید علیه روسیه،با سرو صدای زیاد در حال تزریق گسترده نظامی ارتش اوکراین است اما در خفا تسلیحات آمریکایی از طریق بازار سیاه به دست روس‌ها می‌رسد.
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
چهارمین مرحله از مسابقات فرمول یک دقایقی پیش در باکو به پایان رسید و باز هم رانندگان ردبول روی دو سکو قرار گرفتند و این بار سرجیو پرز اول شد.
دیدار روز گذشته رییس جمهور با کارگران کارخانه هفت تپه که به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته با بحران مواجه شده بود، امید تازه‌ای را در دل کارگرانی ایجاد کرده است که در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کارگر به دلیل سیاست‌های غلط معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعطیلی کشیده شده است. حالا کارگران امیدوارند که رییس جمهور صدای آن‌ها را هم بشنود و دلیل تعطیلی چندین کارخانه منسوجات نبافته در کشور طی روز‌های گذشته را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جویا شود.
مرحوم عماد افروغ که سال‌های دورتر به عنوان یک فعال سیاسی اصولگرا شناخته می‌شد پس از کناره‌گیری از کرسی‌های قدرت، به تدریج از جناح‌های سیاسی هم فاصله گرفت و وقت خود را بیشتر به پژوهش در علوم اجتماعی گذراند و بدین ترتیب به یک منتقد جدی صاحبان قدرت تبدیل شد تا سرطان صدایش را خاموش کرد.
محمدرضا احمدی در انتقاد به گرانی‌ها گفت: دلارو یورو را ول کنید، قیمت گوشت، نان و ... را کنترل کنید.
فوکویاما در کتاب نظم و زوال سیاسی و هم در کتاب لیبرالیسم و ناراضیانش می‌گوید مساله اصلی اندازه و بزرگ و کوچکی دولت نیست، کارآمدی دولت است. دولت باید بتواند مساله حل کند. یک دولت کوچک مثل سنگاپور کارآمد است، اما یک دولت کوچک هم مثل لبنان هست که ناکارآمد و در مرحله ورشکستگی است.
درحالی‌که ۲ هفته از مجازی‌شدن مـــدارس و دانشگاه‌های برخی شهر‌های کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است. بیش از ۳ ماه است که اینترنت کشور با اختلالات کم‌سابقه و گسترده، زندگی تقریبا همه مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلالات و محدودیت‌ها اگرچه پیش از این هم دیده می‌شد، اما مطرح‌کردن امنیتی‌بودن فضای کشور از سوی مقام‌های ارشد وزارت ارتباطات، به‌عنوان علت اختلالات اخیر عنوان شده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در هوای پائیزی، ابری و آلوده تهران برگزار کرد!
کیهان: تجربه حدود ۱۵ ماه گذشته نشان می‌دهد پروژه نهضت ملی مسکن، دست‌کم با چهار کاستی شامل زمین مرغوب و قابل ساخت، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و اشتباهات در برنامه‌ریزی مواجه بوده است. تورم مصالح ساختمانی نیز دائماً برآورد‌ها از قیمت تمام شده را تغییر داده است.
نماینده ایذه گفت: مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند، اما من نداشتم.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
موضوع بازگشت دوباره طرح صیانت به مجلس آن هم در روز‌هایی که وزیر ارتباطات و بسیاری از نمایندگان مجلس درباره مدیریت و نظارت بیشتر بر فضای مجازی تاکید می‌کنند؛ نشان از اراده دولت و مجلس برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اینترنت و فضای مجازی دارد.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ و شکست‌های این تیم منجر به اعتراض هواداران‌شان شده است.
یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه عفاف و حجاب ۳۳ دستگاه مسئولیت دارند اما نه تنها این دستگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند بلکه به پلیس هم حمله می‌کنند و هم صدا با رسانه‌های بیگانه و معاند هم می‌شوند.
رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ