بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP۲ استلانتیس توسعه یافته و به همین دلیل با برخی از مدل‌های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان‌ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.
سقف رنو رافال میزبان ساختار شیشه‌ای پانورامیک بسیار بزرگ ۱۱۱۷ در ۱۴۷۰ میلیمتری است. این سقف یک ویژگی جالب دارد که می‌توان قسمت جلو را مات کرد، اما قسمتی که بالای سر سرنشین‌های عقب قرار دارد کاملا شفاف باشد.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
جی‌اس۸ نسل ۲ دارای یک موتور بنزینی ۲ لیتری است که ۲۴۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. موتور برقی نیز توانایی تولیدی معادل ۱۱۹ اسب‌بخار دارد. یک باتری ۱.۶ کیلووات ساعتی، به موتور برقی نیرو می‌دهد.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
لکسس ال بی اکس در همان نگاه اول شبیه یک بچه سامورایی به نظر می‌رسد که تمامی عناصر طراحی مورد علاقه لکسس را در ابعادی فشرده همراه خود دارد.
استفاده از تعلیق بادی تطبیقی و همچنین مجموعه‌ای از جدیدترین ویژگی‌های ایمنی صنعت خودرو در شاسی بلند آئودی، همزمان کیفیت بالای رانندگی و ایمنی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
اکنون هیوندای مدل 2024 کنا را پیش روی طرفداران خود قرار داده است که همچنان بدنه حجیم یا به اصطلاح چانکی دارد اما چراغ های اصلی جلو تقریبا تبدیل به یک خط نورانی شده اند. جلوپنجره عملا دیگر وجود ندارد و با یک سطح یکپارچه در این قسمت روبرو هستیم.
ستون B Defender در این فرآیند حفظ می‌شود و برای بخش های ثابت سقف که در آن قسمت بالایی در امتداد درها و شیشه جلو قرار می گیرد نیاز به ساخت قابل توجهی دارد.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
مجموعه نمایشگر‌های ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.
قوی‌ترین نسخه الترا، تیپ الترا R بوده که ۹۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.الترا در نسخه‌های عادی و S پس از هربار شارژ قادر است ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
پلتفرم جدید مرسدس به نام MMA در مدل CLA برای اولین‌بار بکار برده خواهد شد. بعد از CLA محصولات دیگری مثل GLA و GLB و C کلاس از این پلتفرم بهره خواهند برد.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ