محمدرضا احمدی در انتقاد به گرانی‌ها گفت: دلارو یورو را ول کنید، قیمت گوشت، نان و ... را کنترل کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
آنطور که محققان دریافتند اورانگوتان‌ها می‌توانند با دهانشان همزمان دو صدای متفاوت تولید کنند.
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
«الهه رضایی» از مجریان محبوب و ماندگار تلویزیون است که چهره و صدای مهربانش روز‌های خوب کودکی‌های دهه ۶۰ را به یادمان می‌آورد. روز‌هایی که در عین تلخی حوادث جنگ، شیرین‌ترین خاطرات را برای کودکان دیروز و پدرومادر‌های امروز رقم زد.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
صدا و سیما سانسور جدیدی را علیه مجری سابق برنامه نود اعمال کرده است.
دومین باشگاه لیگ برتر انگلیس هم میزبان افطار مسلمانان بود.
هنوز آثار زندگی شخصی صدام در این کشتی ۸۲ متری مشاهده می‌شود، یک تخت بزرگ، پرده‌های ابریشمی و سرویس بهداشتی که در آن طلاکاری شده است. این کشتی چهار طبقه حتی آرایشگاه، خشکشویی و اتاق کمک‌های اولیه هم دارد.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
اگر افراد به طور ناگهانی در گوش خود صدای بوق بشنوند ممکن است دچار سکته گوش شده باشند که باید خیلی سریع به پزشک مراجعه و درمان شوند.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
در بخشی از مستند به بهانه آزادی گزارشی از عادل فردوسی‌پور درباره علی کریمی از شبکه سه پخش شد.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
جواد خیابانی مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال هر از گاهی با جملاتش در فضای مجای حسابی سر و صدا می‌کند.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ