آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، از پاسخ منفی مدیران بایرن مونیخ به پیشنهاداتش ناراحت و عصبانی است.
مارکوس تورام که انتقالی پر سر و صدا به اینتر داشت تاکید کرد که در این فصل فقط روی قهرمانی در اسکودتو متمرکز شده است.
منابع فلسطینی تصاویری را از یک کودک فلسطینی منتشر کرده‌اند که با شجاعت تمام در برابر نظامی صهیونیست که کاملا مسلح بوده، ایستاده و به وی یادآوری می‌کند که اینجا سرزمین وی است.
فلاحت پیشه گفت: من از مسئولین جمهوری اسلامی می‌خواهم که برای مردم فهرستی تهیه کنند که ایران چه دستاورد‌هایی از روسیه، به ویژه از زمان جنگ اوکراین کسب کرده است. یک واکنش سرد و تلویحی سخنگوی وزارت خارجه ایران نمی‌تواند پاسخی به بدعت روس‌ها در مورد جزایر سه‌گانه باشد.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان نسبت به بی‌توجهی هیات استان به شدت گله‌مند است و گفت: وقتی به شوخی از آن ها نامه خروج از استان خواستم با روی گشاده و باز به من این نامه را دادند و بعد هم گفتند صدای موضوع را در نیاور.
فرانسیس گفت: وضعیت (در دوران دیکتاتوری) واقعاً بسیار گیج کننده و نامشخص بود. سپس این افسانه شکل گرفت که من آن‌ها را برای زندانی کردن تحویل داده ام. برخی از افراد در دولت می‌خواستند «سرم را ببرند» … (اما) در نهایت بی گناهی من ثابت شد.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی و مشتری منچستریونایتد، خواهان داشت کنترل کامل روی نقل و انتقالات این باشگاه است.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
سمت پاسگاه نعمت‌آباد يك‌جا اجاره كردم ضايعات كاغذ و كارتن خريد و فروش مي‌كنم. اما خرج من درنمي‌آيد.
اگر ثابت شد شرط‌بندی و تبانی کرده‌ام، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید!
نفتیها با کسب اولین پیروزی بعد از هفته‌ها دوباره نیرو گرفته‌اند و دیگر مصاحبه هم فرار نمی‌کنند.
سعید عزت‌اللهی در مورد خوشحالی بعد از گل خود توضیح جالبی می‌دهد.
مهدی قایدی که سر حال باشد، استقلال روز خوبی را در برابر حریف پشت سر می گذارد و این اتفاق در بازی با پیکان برای آبی ها تکرار شد.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: برابر تیمی به میدان رفتیم که کلکسیونی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد.
مارتین دوبراوکا، دروازه بان اسلواک، فاش کرد که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به گرمی از او استقبال کرده است.
ابراهیم تهامی بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که باید یک گزینه باتجربه مانند عبدالله ویسی به عنوان سرمربی صنعت نفت انتخاب شود.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
جواد خیابانی به بی‌نظمی ایجاد شده در مراسم رونمایی از کاپ مسابقات جام جهانی واکنش نشان داد.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ