جک گریلیش، جشن‌های پر سر و صدایش را بالاخره به پایان رسانده و پیش از بازگشت به اردوی سیتی در دوبی تمرین می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
پرونده قضائی برای متهم به قدراه کشی تشکیل و رسیدگی به اتهامات وارده، در دستور کار قرار گرفت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد به یک دلیل روی آوری نصب شیر سنگی در قبرستان‌های استان اشاره کرد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که سوق یافتن افراد قد کوتاه‌تر به سمت ویژگی‌های شخصیتی "تیره تر" بیش‌تر است.
شهردار تهران درباره طرح اخذ عوارض از قبر‌ها گفت: موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است. از سابق رسم بود که برای دادن خدمات به مجموعه‌های آرامگاهی پولی دریافت می‌شد و این موضوع مربوط به قبور عمومی نیست.
یک کارشناس مالیه و اقتصاد شهری گفت: اینکه شهرداری با گران کردن بهای خدمات بهشت زهرا (س) و اخذ هزینه جدید برای نگهداری قبور که کاملا تحت اراده و مدیریت شهرداری است زمینه دفن بخشی از متوفیان را در آرامستان‌های حاشیه تهران فراهم کند موضوعی نیست که قابل انکار باشد.
جای تعجب نیست که عقاید او نیز به سختی قابل تشخیص هستند. او می‌تواند در آن واحد هم خیلی لیبرال و هم خیلی محافظه کار، بیش از حد جبرگرا (دترمینیست) و بیش از حد اختیارگرا (لیبرتارین)، بیش از حد مذهبی و بیش از حد سکولار به نظر برسد.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ