نماینده ایذه گفت: مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند، اما من نداشتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
باشگاه مس سونگون با پیراهن سفید و نارنجی به استقبال لیگ یک می‌رود.
نماینده زابل در مجلس گفت:‌ با توجه به اینکه گزارشات موجود، مسیر طبیعی رودخانه هیرمند،‌ پیش و پس از ورود به سد کجکی منحرف شده است.
اولویت دولت و مجلس باید اقتصاد و معیشت باشد اصل این لایحه ضرورتی ندارد.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.
نماینده ایذه در مجلس گفت: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده‌ای آشوبگر عامل آن هستند، ابراز بیزاری کرده و از مسئولان امنیتی می‌خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.
سعیدی، نماینده چابهار گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند، تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ماه‌هاست که منتظر بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس هستند و باید این طرح هرچه زودتر سروسامان گیرد و به نتیجه برسد.
خمام- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به حرکت کشور به سمت مدیریت تحولی گفت: مدیریت‌ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می‌شود.
ایذه- نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، ورزشگاهی به نام شهدای دانش‌آموز در شهرستان ایذه احداث می‌شود.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیروهای امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
جزئیات حادثه تروریستی ایذه و شهید شدن کیان پیرفلک از زبان درویش پور نماینده پیشین ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.
تیم سینا صنعت ایذه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ