تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در هوای پائیزی، ابری و آلوده تهران برگزار کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است.
هوای امروز در ۱۰ نقطه از پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده محسوب می‌شود.
شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۱۱۶ قرار گرفته و به این ترتیب هوای تهران برای گروه های حساس آلوده محسوب می شود.
اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۱ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۶ قرار دارد و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
کیفیت هوای تهران در اولین ماه زمستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در دی‌ماه سال گذشته ۱۴ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۱۱ روز کاهش یافت.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار درباره افزایش ذرات معلق در پایتخت اعلام کرد: هوای تهران تا آخر هفته آلوده است.
هوای تهران همچنان آلوده برای گروه‌های حساس
اهواز - با وجودی که صبح امروز، شاخص کیفی هوای اهوازی در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی است ولی مدارس این کلانشهر فعال هستند.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره افزایش غلظت آلاینده‌ها طی هفته گذشته اظهار کرد: طی هفته گذشته به‌ویژه حد فاصل ۲۲ تا ۲۵ آذر افزایش غلظت آلاینده دی‌اکسیدگوگرد به خصوص در ساعات میانی روز، بسیار فراتر از حد استاندارد قرار داشت.
رئیس انجمن سیمان ضمن اشاره به قطعی ۱۰۰ درصدی و ۵۰ درصدی گاز در صنایع سیمانی، از احتمال قطعی برق این صنایع از هفته آینده خبر داد و گفت: مازوت به تنهایی نمی تواند هوا تهران را آلوده کند.
هوای شهر تهران، روز جمعه ۴ آذر، با شاخص ۱۳۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 140 یعنی بازه ناسالم و آلوده قرار دارد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: هوای تهران اکثر مواقع آلوده بوده و می‌تواند مشکلات تنفسی هم برای پیروز ایجاد کند و این در حالی است که منطقه توران این چنین نیست.
هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده شد
وضعیت هوای تهران در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در مهرماه سال گذشته ۲۲ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز افزایش یافت. در مهرماه سال ۱۴۰۰ هشت روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال تنها به چهار روز رسید، اما امسال تهران یک روز هوای بسیار ناسالم برای همه را تجربه کرد که در سال گذشته چنین وضعیتی که را نداشتیم.
در این گزارش عنوان شده طی حدود چهار سال مطالعه و پژوهش روی سیاهه انتشار تهران، انجام کار دقیق برای دست یافتن به مقادیر انتشار درست‌‌‌تر در اولویت قرار نداشته و صرفا به محاسبه انتشار با «ضرایب انتشار موجود» بسنده شده است.
وضعیت هوای تهران در سومین ماه تابستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در شهریورماه سال گذشته ۲۸ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز کاهش یافت. در شهریورماه سال ۱۴۰۰ تنها سه روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به شش روز رسید.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ یک شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ