مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دولت فرانسه صدای مردم خود را بشنود، گفت: معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.
روزنامه کیهان به‌ نقل از فردی که او را «خواننده» خوانده، از مسئولین وزارت ارتباطات خواست تا مشکل کندی سرعت اینترنت را جدی بگیرند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: با وجود برخی اقدامات همچنان شاهد آشفتگی بازار ارز هستیم و متأسفانه صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت نمی‌شنویم.
هولمفیلد روستای آرامی به‌نظر می‌رسد، اما به دلیل صدای ممتد عجیبی در خانه‌ها زندگی برای بعضی از اهالی این روستا تبدیل به رنج مداومی شده است. همه نمی‌توانند این صدا را بشنوند و پژوهشگران هم نتوانستند منبع آن را بیابند. خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند.
خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند. ایوون کونر این صدا را می‌شنود. غیر از یک آخر‌هفته که از شدت آزارندگی این صدای عجیب ناچار شد از خانه «فرار» کند از سال ۲۰۱۹ تاکنون این صدای عجیب صدای زمینه و مداوم خانهٔ سنگی قدیمی او بوده است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی حوادث سال جاری را در مقایسه با اتفاقات ۹۸ محدودتر و البته متفاوت‌تر دانست و گفت: ما صدای معترضین را می‌‎شنویم، اما صدای اغتشاشگران شنیده نخواهد شد، چون اساساً هدف این دو متفاوت است.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ما همیشه گفته ایم که با معترضین برخورد قانونی داشته باشید و فضا را در اختیار معترضین قرار دهید و مکانی را ایجاد کنید که صدای آنها شنیده شود.
معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.
عبدی نوشت: بعید است که در هیچ جامعه‌ای بتوان صدای واحدی از مردم شنید. صدای مردم نه تنها متکثر است، بلکه مهم‌تر از آن این است که در حال تغییر و تحول نیز هست. پس چاره‌ای نیست جز اینکه صدای مردم را متنوع دانست و به همه آن صدا‌ها احترام گذاشت و خواهان بازتاب همه این صدا‌ها در عرصه سیاست و جامعه بود.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
جمیله کدیور گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند، از فشار‌های فرهنگی و اجتماعی بر اقشار مختلف، به‌ویژه زنان و دختران و دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل رسانه بکاهد و صدای مردم، به‌ویژه نسل جوان را بشنود.
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
اسحاق جهانگیری نوشت: دولت در خرداد ماه ۱۳۹۷ تصویب کرد که براساس اصل ۲۷ قانون اساسی و به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، نحوه برگزاری اعتراضات و محل آن تعیین شود. «متاسفانه» دیوان عدالت اداری با شکایت افرادی این مصوبه را ابطال کرد.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای رسای مردم ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این است «ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم.»
صادق زیباکلام با تاکید بر مطالبات به حق معترضان خطاب به مسئولان گفت که باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات آنان را پیگیری کنند.
آبادان - لحظاتی قبل صدای مهیبی در پالایشگاه آبادان، مردم این شهر را به خیابان‌ها کشاند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی گفت: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ