نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
بارسلونا از زمانبندی بایرن در مورد فروشی بودن جاشوا کیمیش شگفت‌زده شده است.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
فرقی نمی‌کند اثر هنری باشد یا ادبیات و موسیقی و عکاسی؛ محتوای ایجادشده توسط هوش مصنوعی در همۀ حوزه‌ها در حال افزایش است و هر روز تشخیص اصل یا مصنوعی بودن این تولیدات سخت‌تر می‌شود.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که باتوجه به دخالت غرب در خرابکاری در لوله‌های گاز نورداستریم، دست مسکو برای از بین بردن کابل‌های مخابراتی زیردریایی غرب باز است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مردم را از همه عرصه‌ها کنار گذاشته‌ایم درحالیکه جوهره و قدرت جمهوری اسلامی در مردمی بودن آن است و باید باور داشته باشیم قوت و قدرت اصلی ما قلب مردم است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید همه مسئولان در سطوح مختلف با همدلی، گره از کار مردم باز کنیم. فرهنگ انقلابی به شعار و داد زدن نیست بلکه باور داشتن به سنت الهی و مردم است.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
اصلاح نمی‌تواند ضخامت یا رنگ مو‌های شما را تغییر دهد. یک تیغ به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند DNA شما را تغییر دهد. اما بریدن یک مو می‌تواند لبه را صاف‌تر کند، به همین دلیل است که مو‌ها ممکن است تیز یا سفت شوند.
سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
سرمربی فولاد برد مقابل الفیصلی را به هواداران و بازیکنان این تیم تقدیم کرد.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از پیروزی تیمش برابر چلسی بسیار خوشحال است اما باور دارد که شانس با آنها یار بوده است.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است با خود باوری بازیکنان به دنبال پیروزی برابر استقلال هم هستند.
قالیباف گفت: نسخه شفابخش فرهنگ بسیجی، تکیه بر مردم و باور به سنت‌های الهی بود و برهمین اساس است که تصریح می‌کنم تا این دو باور در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مبنای برنامه ریزی و اقدام قرار نگیرد، نخواهیم توانست چالش‌های این عرصه‌ها را حل کنیم لذا تاکید می‌کنم تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو مخصوصا در حوزه اقتصاد، نوسازی نظام حکمرانی با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری بعنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است که باید مورد توجه ما مسئولان قرار گیرد.
پیروزی تاریخی روز گذشته ایران مقابل ولز در شرایطی به دست آمد که یک اتفاق غیرقابل باور، همه‌چیز را عوض کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
امیر صباحی فرد گفت: ما در آزمایش اخیر موفق شدیم در برد ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد را هدف قرار دهیم. در واقع این سامانه، کوچک‌ترین پهپاد با سطح مقطع راداری بسیار کم را کشف کرده و مرود هدف قرار می‌دهد.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برد درگیری سامانه باور ۳۷۳ در ابتدا ۲۰۰ کیلومتر بود و امروز به ۳۰۵ کیلومتر افزایش پیدا کرد.
در آزمون تست سامانه باور ۳۷۳ برد بلند هدف دورایستا در برد بیش از ۴۵۰ کیلومتر توسط رادار بهینه شده سامانه باور ۳۷۳ کشف شد و در برد حدود ۴۰۵ کیلومتر ردگیری و در برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر مورد اصابت و انهدام قرار گرفت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی از انجام تست‌های اولیه سامانه پدافندی باور ۳۷۳ در برد ۳۰۰ کیلومتری خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:  تست نهایی باور ۳۷۳ روزهای آینده انجام می‌شود و برد این سامانه به بالای ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ