وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برد درگیری سامانه باور ۳۷۳ در ابتدا ۲۰۰ کیلومتر بود و امروز به ۳۰۵ کیلومتر افزایش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
یزد- کمیسیون خدمات و خدمات شهری افزایش تکدی گری را از معضلات شهر جهانی نام برد و آن را عامل ایجاد ناهنجاری ها و آسیب های زنجیره ای اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی دانست.
دولت ترکیه از روز یک جولای نرخ حداقل حقوق پرداختی به کارگران در این کشور را ۳۴ درصد افزایش داده است.
مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران، از اعتیاد به عنوان چهارمین بحران در جهان نام برد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: برد موشک فتاح فعلا ۱۴۰۰ کیلومتر و در آینده برد آن را اضافه می‌کنیم.
یک کارشناس فلسطینی تاکید کرد: هدف قرار دادن قدس اشغالی این پیام را به اشغالگران رساند که گردان‌های قدس، توانایی توسعه دامنه آتش‌باری خود را دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
به گفته مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران، افزایش قیمت تراکتور هزینه های تولید را بالا می برد.
عملکرد ایده‌آل لورکوزن در ماه‌های اخیر باعث افزایش ارزش تقریبی بازیکنان این تیم شده است.
درباره سرعت شناورهای سپاه گفت: این شناورها دارای موشک‌های کروز نصیر با برد ۱۲۰ کیلومتر است و در آینده سرعت شناورهای سپاه به ۱۱۰ نات یعنی ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست در گزارشی ادعا کرد توسعه چنین موتور‌هایی می‌تواند برد عملیاتی موشک‌های مافوق صوت چین را افزایش دهد و قدرت رزمی آن‌ها را دو برابر کند.
محققان چینی ادعا می کنند نوعی موتور هواپیما ساخته اند که سوخت آن با کارآمدی ۷۹ درصد می سوزد و می تواند تا ۶ برابر سرعت صوت حرکت کند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی است که «تاکتیک‌های غیرحرفه‌ای» روسیه، شمار قربانیان ارتش این کشور در جنگ اوکراین را افزایش داده است.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی ادعای ارتباط افزایش نرخ ارز با حوادث اخیر کشور را زیر سوال برد.
اولیویه ژیرو که در پیروزی 4-1 فرانسه بر استرالیا دو گل به ثمر رساند این برد را برای افزایش اعتماد به نفس خروس‌ها موثر دانست و آن را گامی محکم در مسیری درست توصیف کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ اونس جهانی از عوامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه هستند و در این بین افزایش تقاضا نیز قیمت ها را بالاتر می برد.
مدیرعامل فولاد برای افزایش روحیه بازیکنان این تیم، به محل تمرین سرخپوشان رفت.
قیمت نفت در روز سه‌شنبه به دلیل کاهش ارزش دلار و مشکلات عرضه کمی افزایش یافت.
به دلیل بحران گاز ناشی از توقف کامل و دائمی انتقال گاز روسیه به اروپا، تنش بین دولت‌های اروپایی رو به افزایش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ