فرقی نمی‌کند اثر هنری باشد یا ادبیات و موسیقی و عکاسی؛ محتوای ایجادشده توسط هوش مصنوعی در همۀ حوزه‌ها در حال افزایش است و هر روز تشخیص اصل یا مصنوعی بودن این تولیدات سخت‌تر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی سال ۲۰۰۳ برای اولین بار عکس‌های این ماهی در اینترنت دست به دست شد، موسسۀ حفاظت از حیوانات زشت یک نظرسنجی برگزار کرد که در نتیجۀ آن حباب‌ماهی لقب زشت‌ترین حیوان جهان را به دست آورد! اما ما واقعا چقدر دربارۀ این ماهی اطلاعات داریم؟ آیا آن‌ها زیر آب هم زشت هستند؟!
اولین هواپیماهای ایران در اواخر دوران قاجار خریداری شدند و طبیعتا اولین فرودگاه‌ها هم در همان زمان شکل گرفتند. در اینجا عکس‌هایی از این فرودگاه‌های اولیه را ملاحظه می‌کنید.
کریستیانو رونالدو عکس‌هایی از تفریح به همراه جورجینا و فرزندانش منتشر کرد.
در اینجا تصاویری کمتر دیده شده از برخی زنان در دوران قاجار را می‌بینید که با لباس‌های مردانه در مقابل دوربین حاضر شده‌اند.
عکسی قدیمی از حضور سربازان اشغالگر ارتش سرخ شوروی در شهر قزوین در سال ۱۳۲۰ را در ادامه خواهید دید.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
این عکس‌ها آن تهرانی را به ما نشان می‌دهند که شاید قبلا فقط در خاطرات پدربزرگ‌ها چیزی از آن را شنیده باشیم؛ تهرانی که باغ‌های انبوهش از دامنۀ کوهستان آغاز می‌شدند و تا کیلومتر‌ها امتداد پیدا می‌کردند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
مراسم چهلم امیرحسین شیرچی، بازیکن جوانی که در زمین فوتبال جان خود را از دست داد، برگزار شد.
هولتسر در بازگشت عکس‌ها و یادداشت‌های خود از سفر به ایران را در قالب کتابی با عنوان "پرواز بر فراز ایران" به چاپ رساند.
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
پرنس چارلز در سفر به شهر زلزله زده بم با عبور از ویرانه‌های ناشی از زمین لرزه با شهروندان ساکن دیدار و صحبت کرد. نزدیک به بیست سال پس از سفر پرنس چارلز به تهران و بم اینک او شاه بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع شده است.
تاج‌السلطنه چهرۀ متفاوتی در میان زنان دربار قاجار است. او در خاطرات خود انتقادات زیادی را متوجه شیوۀ حکومت شاهان قاجار و به ویژه مظفرالدین شاه کرده است.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار شد بار دیگر نشان داد که فوتبال پرطرفدارترین ورزش در جهان است که مردم را حول یک هیجان دور هم جمع می‌کند. در عکس‌های جمع آوری شده مشاهده می‌کنید که چگونه فوتبال با شور و شوق در نقاط مختلف جهان بازی می‌شود.
کریم باوی، ستاره سابق فوتبال ایران، در هفته‌های گذشته در بستر بیماری به سر می‌برد.
استقلال تهران برای سومین بار در چندماه آخیر به مصاف هوادار رفته و خود را آماده بازی دربی می‌کند.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ