سرمربی یونایتد بعد از پیروزی مقابل بارسا تاکید کرد که تیمش باور به شکست دادن هر حریفی در دنیا را به دست آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
سرمربی سپاهان ابراز امیدواری می‌کند جام حذفی فوتبال ایران به هموطنش برسد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
ژوزه مورایس از معدود سرمربیان لیگ برتر فوتبال ایران است که به حضور در نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران علاقه ویژه دارد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلیچی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلی چی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
انگیزه‌های من برای سرقت خیلی زیاد بود، اول دوست داشتم یک ماشین مدل بالا داشته باشم. آخر سر موفق شدم با پول دزدی یک پراید سرقتی صفر بخرم. اما دلیل دومم شاید از دلیل اول مهم‌تر بود، دلم می‌خواست دوبلور معروفی شوم. من خیلی استعداد دارم، می‌خواستم پولدار شوم و به این هنر ادامه بدهم، اما نشد.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
تیری آنری، مربی فرانسوی، می‌گوید با شناختی که از فوتبال و بازیکنان آمریکا دارد آماده قبول هدایت این است.
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید آنها باید مالکیت توپ را داشته باشند تا به پیروزی برسند.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
سرمربی تیم ملی آمریکا به تمجید از نمایش ملی‌پوشان فوتبال ایران پرداخت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
ارادت ویژه یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران در قطر به پرچم کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا، که این روزها در ژاپن فوتبال بازی می‌کند می‌گوید بعد از پایان فوتبالش دوست دارد به بارسا برگردد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره شرایط این تیم برای دیدار با مس رفسنجان گفت: خیلی دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم وگرنه هنوز درباره دربی فصل قبل حرف دارم.
مدافع تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید کسب تساوی در خانه سپاهان حکم پیروزی دارد.
م. فوتبال زندگی من است و من با فوتبال نفس می‌کشم و عاشق فوتبال هستم. پرسپولیس الان زندگی من است، اما مُد و موسیقی را هم دوست دارم و انسان هستم؛ پس تو هم بنشین سر جات!
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ