هری ردنپ، سرمربی اسبق تاتنهام، در یادداشتی از منچستریونایتد به عنوان مدعی جدی قهرمانی فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اولين ديدار حياتي هفته اول ليگ برتر در فصل ٢٤-٢٠٢٣، چلسی در برابر لیورپول قرار خواهد گرفت و فشار و استیصال، پیش از گرم شدن نبرد قهرمانی لیگ جزیره بر سرمربی و هواداران دو تیم غالب می‌شود.
مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در هفته اولِ لیگ‌برتر پذیرای تیم بلندپرواز جنوب، پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
لیگ برتر فوتبال امشب تمام می‌شود. یک جام در قائمشهر و یک جام در کرمان، انتظار تیم قهرمان را می‌کشند.
لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسید. رقابت تنگاتنگ دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه دارد و همین مساله لیگ بیست‌ودوم را جذاب کرده است.
پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر مقابل مدعیان قهرمانی نه شکست خورد و نه گلی دریافت کرد.
یزد- تیم والیبال شهداب یزد که قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۱ شد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا است که از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در بحرین انجام می‌شود.
اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این تیم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان می‌شود.
اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این تیم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان می‌شود.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در پایان رقابتهای لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر این تیم برنده دربی شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تقابل این پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر پیش بینی جالبی انجام داد.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن می‌گوید توپچی‌ها امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
من فکر میکنم پرسپولیس قهرمان می‌شود. تیم گل محمدی خوب بازی می‌کند و شانس اول قهرمانی هستند.
استقلال و سپاهان برای سومین بار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ در ۲ مرتبه قبلی این تیم اصفهانی بود که در پایان موفق شد قهرمان لیگ شود.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ