پیروزی تاریخی روز گذشته ایران مقابل ولز در شرایطی به دست آمد که یک اتفاق غیرقابل باور، همه‌چیز را عوض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
فقط ۲۰ دقیقه بعد از ترک سیگار، پروسه متعادل شدن فشار خون و ضربان قلب که به‌خاطر گرفتگی‌های عروقی و مواد شیمیایی و تنگ شدن عروق، ضربان قلب و فشار خون بالا رفته؛ به تدریج و به آرامی متعادل می‌شود.
ستاره سابق خط دفاعی تیم ملی ایتالیا یکی از افرادی است که نامش برای هدایت استقلال مطرح شده اما حضور او در ایران اتفاقی غیرممکن است.
سرمربی استقلال در تمرین عصر سه‌شنبه از شاگردانش خواست فقط به فکر بازی با نساجی باشند.
دختر نوجوان گفت: هفته پیش از خانه فرار کردم. نمی‌دونستم کجا، ولی رفتم. نمی‌دونستم چه اتفاقی می‌افته برام، به این فکر نکردم چی سر مادرم میاد. فقط اینو می‌دونستم که از خودم، خونه، بی‌کسی و بی‌پناهی خسته شدم. اینکه هر روز که می‌گذره بیشتر ناامید میشم. پس از خونه فرار کردم.
شاید فکر کنید که دیابت نوع ۲ فقط با مصرف کربوهیدرات ایجاد می‌شود، اما بهتر است بدانید منابع پروتئینی همچون گوشت قرمز نیز می‌توانند در ابتلا به نوع ۲ نقش داشته باشند.
موجی از گلایه بازیکنان استقلال علیه باشگاه دوباره به راه افتاده است و پیش بینی می شود اگر در زمینه پرداخت درصد ها و پاداش های معوقه اتفاقی صورت نگیرد بازیکنان باز هم به مصاحبه های خود ادامه دهند.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
محمدصادق کوشکی گفته قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری می‌خواهند، انجام بدهند.
کوشکی می‌گوید: قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده است و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند و فقط محسن شکاری قتل نکرده بود که اعدام شد که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
در نشست خبری سنگال برای بازی مقابل اکوادور فقط مربی این تیم حضور داشت و فیفا به همین دلیل سنگال را جریمه خواهد کرد. اخیرا اتفاقی مشابه در مورد آلمان نیز رخ داد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
محمد آقاجانپور سومین گل دوران فوتبالش را با پیراهن تراکتور به ثمر رساند تا با اتفاقی مثبت به تعطیلات برود.
رشیدی کوچی گفت: فیلترینگ، روش کار نیست. الان من استوری در اینستاگرام گذاشتم نسبت به قبل از فیلتر تعداد بازدید کننده هزار نفر کم شده است و این یعنی این افراد و مردم در اینستاگرام هستند و با فیلترشکن دسترسی دارند. فیلتر شدن راه چاره نیست و فقط کسب و کار و زندگی خیلی افراد را مختل کرده است و به اقتصاد ضربه زده است.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
کوثری در مورد اینکه اگر توافقی انجام نشود چه اتفاقی می افتد گفت: هیچ اتفاقی نمی افتد چراکه ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم و فقط خباثت آمریکایی ها برای ملت ها بیشتر مشخص می شود.
حبیب‌الله نجفی، برادر شهید محیط‌بان «برومند نجفی‌» گفت: برادر من ۱۰ سال از جان و مال خود برای تعصبی که نسبت به طبیعت داشت، مایه گذاشت و هر کاری برای حفظ آن منطقه کرد؛ برادر من از اتفاقی که برای مقتول افتاد به شدت متأثر بود و داغ سنگینی بر دل او مانده بود. برومند به جان پدرمان قسم می‌خورد که هیچ عمدی در این اتفاق نبوده و فقط برحسب وظیفه عمل کرده است.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ