فرمانده نیروی پدافند هوایی از انجام تست‌های اولیه سامانه پدافندی باور ۳۷۳ در برد ۳۰۰ کیلومتری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، طی ساعات آینده برای انجام تست‌های پزشکی پیش از قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.
منتظر محمد بازیکن جوان عراقی که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، تست های پزشکی خود را انجام داد.
بوگاتی نسخه تولیدی خود از بولاید را در ماه آوریل معرفی کرد. این هایپرکار در حال انجام تست‌های نهایی قبل از عرضه در سال آینده است. علاوه بر دور‌های آزمایشی در لمان، بولاید در حال آزمایش در پایگاه هوایی مشاهده شد که می‌تواند خشم ۱۵۷۷ اسب بخاری موتور ۱۶ سیلندر ۸.۰ لیتری خود را به طور کامل آزاد کند.
با خشک کردن توت‌های سفید، می‌توانید از طعم و خواص مغذی آن‌ها برای مدت طولانی بهره ببرید. خشک کردن توت‌ها عملی است که از روش‌های سنتی تا استفاده از دستگاه‌های خشک کن مختلف انجام می‌شود.
باشگاه الاهلی برای به خدمت گرفتن فیرمینو پیشنهاد 20 میلیون یورو در سال را به این بازیکن ارائه کرد که با موافقت او مواجه شد. مهاجم برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست‌های پزشکی هم اکنون در عربستان به سر می‌برد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
ویدیویی از بویینگ ۷۷۷X در آلاسکا برای انجام تست‌های مربوط به هوای سرد را ببینید.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته و مواردی که بررسی شده، استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه هفته‌ای نیست که گزارش‌های این موضوع جمع‌آوری و تحلیل نشود، افزود: از همه صاحب‌نظران سلامت، اطلاعات و امنیت کمک گرفته و از بهترین آزمایشگاه‌ها و تست‌هایی که گرفته شده و مواردی که بررسی شده استفاده خواهیم کرد. در مجموع اقدام جدی همه جانبه در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم و عامل یا عوامل اصلی شناخته شوند.
در طول تست‌های پوستی آلرژی، پوست شما در معرض مواد مشکوک آلرژی زا یا همان آلرژن‌ها قرار می‌گیرد تا پزشک بتواند پس از گذشت زمانی، علائم واکنش آلرژیک را مشاهده کند.
مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی و حضور در تمرینات به تهران آمد.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مجله علمی کارِنت بیولوژی (Current Biology)، افرادی که ضریب هوشی بالاتری دارند، کار آسان تری برای شناسایی اشکال و جزئیات در یک خطای دید دارند. آن‌ها به طور طبیعی می‌توانند جزئیات کم اهمیت تصویر را نادیده بگیرند و بر روی اشکال خاص تمرکز کنند.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تست‌های پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.
صباحی‌فرد، فرمانده پدافند غیرعامل گفت: ۳ سال است در حوزه لیزر به توانمندی‌های خوبی رسیدیم و در حال انجام تست‌های میدانی سلاح‌های لیزری هستیم.
بررسی‌ها امروز در ایفمارک به انجام می‌رسد و تا فردا جواب‌ها آماده خواهد بود.
انصاری فرد بعد از انجام تست‌های پزشکی، به صورت رسمی به این تیم پیوست و باشگاه اومونیا با انتشار پیامی، به انصاری فرد خوشامد گفت.
تست پاپ اسمیر به عنوان یکی از تست‌های غربالگری بیماری‌های دهانه‌ی رحم انجام می‌شود. ویژگی بسیار مهم این تست این است که در حدود ۸۰ درصد در کاهش سرطان دهانه‌ی رحم موثر است.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی بعد از انجام تست‌های پزشکی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.
پس از حضور این مدافع برزیلی در تمرینات سپاهان و انجام تست‌های پزشکی، نیلسون جونیور با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.
چرا باید یک مرکز پزشکی - که به صورت خصوصی اداره می‌شود و قاعدتا به دنبال منافع  اقتصادی خود است - انحصار انجام تست‌های پزشکی تیم‌های فوتبال را در اختیار بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ