مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است با خود باوری بازیکنان به دنبال پیروزی برابر استقلال هم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
مدافع تیم استقلال به مانند دیگر هم تیمی‌های خود به بازگو کردن مشکلات آبی پوشان بعد از بازی با نساجی، پرداخت.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
در میان تنش‌های لفظی بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس و سپاهان، یک پلاکارد جالب در ورزشگاه نقش جهان توجهات را به خود جلب کرد.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این بازیکن جزو بازیکنان باتجربه آبی‌ها محسوب می‌شود و بازی ملی هم در کارنامه خود دارد. نام این بازیکن به دلیل مسائل حقوقی نزد ما محفوظ خواهد ماند.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
علیرضا منصوریان در اولین نشست خبری خود در فولاد خوزستان درباره برنامه‌هایی که برای این تیم دارد صحبت کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء گفت ما به حمایت خود از بازیکنان و کادرفنی ادامه خواهیم داد.
مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
سرودی که بازیکنان آرژانتین بعد از صعود به فینال جام جهانی در رختکن خود علیه انگلیسی‌ها خواندند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه سبک این تیم برابر استقلال بازی تدافعی نیست، گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل استقلال نمایش خوبی از خود ارائه دهند.
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ