در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
متهم درباره اتهام سرقت گفت: من اصلاً فکر نمی‌کردم ماجرای سرقت وسایل کارگاه همسایه به قتل ختم شود. من تصمیم داشتم بدون اینکه آسیبی به مهرداد برسد و در حالی که در خواب عمیق است وسایل کارگاهش را بفروشم، اما از شانس بدم مهرداد به هوش آمد و متوجه ماجرا شد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام به قتل، به کشور خبر داد.
متهم در تشریح لحظه درگیری گفت: من می‌خواستم با مشت به گردن پیام بزنم، اما او سرش را عقب کشید و چاقویی که در دستم بود، ناخواسته با گردن او برخورد کرد. وقتی پیام خونین روی زمین افتاد، از ترسم فرار کردم. باور کنید من خصومتی با او نداشتم و او خودش دعوا را شروع کرد و آن را ادامه داد. من اصلاً راضی به مرگ او نبودم. مرگ او ناخواسته اتفاق افتاد. من برای اینکه او بترسد و دعوا را تمام کند، چاقو را از جیبم بیرون آوردم و فکر نمی‌کردم دعوا با قتل تمام شود.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل اسلامشهر تهران در حوالی آرادان خبر داد و گفت: با تیزبینی مأموران کلانتری این متهم در مدت کوتاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
متهم به قتل دوباره محاکمه شد
متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
محمد عزیز و خلیل اسلام به اتهام قتل مالکوم ایکس در سال ۱۹۶۶ به حبس ابد محکوم شده بودند. آن‌ها در اواسط دهه ۱۹۸۰ پس از حدود دو دهه از زندان آزاد شدند.
استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم
برخی از کارشناسان رشد بازار در روزهای گذشته را واکنشی دیرهنگام به اتفاقاتی از جمله رشد کامودیتی ‌ها و تورم دانسته و از آن به عنوان نوعی تخلیه هیجان یاد می کنند. این عده معتقدند علت رشد ارزش معاملات بازار را ارزنده بودن قیمت سهم‌ ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ