گرمی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: تعداد گاوچرانک مشاهده شده در مناطق نواحی مرزی شهرستان گرمی بیش از ۵ هزار بال برآورد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر نام سادیو مانه را در لیست خود برای حضور در جام ملک سلمان ثبت کرد.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور ۸۸ بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.
رشت- استاندار گیلان از حضور ارزیابان یونسکو در اوایل اسفندماه سال جاری به رشت خبر داد و گفت: برای ثبت رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی همه مسئولان پای کار باشند.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
داود نوشی صوفیانی گلر با تجربه مس‌رفسنجان سومین کلین شیت فصل را در سومین حضور خود تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرد.
مهلت نام نویسی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری امروز دوشنبه به پایان رسید.
ایوب بهتاج برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری ثبت نام کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان تا پایان آذر مهلت دارند در سامانه جذب و اعزام این مرکز جهت اعزام به حج تمتع اطلاعات خود را ثبت کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال گذشته ۷۰ فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کردند که امسال این تعداد به ۷۵ عدد رسیده است.
مهلت ثبت نام برای حضور در پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوریTechnology Investment Meeting ۲۰۲۳ تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ تمدید شد.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
در روز پایانی مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، پنج نامزد دیگر نام نویسی کردند.
اصفهان- حضور پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع کلاته شهرستان خوروبیابانک از توابع استان اصفهان، برای نخستین بار ثبت و مستند شد.
چند کشتی گیر مطرح و عنوان دار کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) بطور رسمی با تیم‌های خود قرارداد بستند.
با حضور وزیر کشور، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال رونمایی شد.
۱۷ نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ثبت نام کردند.
مهلت نام نویسی از نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به پایان رسید.
کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال نیز حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون او قوت بگیرد.
محمدرضا داورزنی و مهین فرهادی زادی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها جهت پوشش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ