رشت- استاندار گیلان از حضور ارزیابان یونسکو در اوایل اسفندماه سال جاری به رشت خبر داد و گفت: برای ثبت رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی همه مسئولان پای کار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) احتمال حضور مگنوس کارلسن نروژی در مسابقات کاندیداها را ارزیابی کرد.
فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) احتمال حضور مگنوس کارلسن نروژی در مسابقات کاندیداها را ارزیابی کرد.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
کارشناس فوتبال با ارزیابی حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: بازیکنان تیم ملی ایران باید روی تمرکز ذهنی خود مثل آمادگی و تمرکز بدنی کار کنند.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به حضور ارزیابان یونسکو در رشت گفت: این شهر یک گام به دستیابی به عنوان شهر جهانی صنایع دستی نزدیک تر شده است.
حسن بیک محمدلو‬ گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های ‏‏اجرایی کشور با حضور ۸۰ نفر امروز برگزار می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
بیرانوند که روز گذشته بیشتر صحبت‌های خود را به آمادگی‌اش و دوری از مصدومیت اختصاص داده بود، اکنون در اردوی ارزیابی فنی زیر نظر کارلوس کی روش حاضر شد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال با مثبت ارزیابی کردن اردوهای تیم، وسلین را مربی بزرگی در هندبال ایران خواند.
دومین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر شنبه با حضور 17 بازیکن شروع شد؛ در این مینی کمپ محمدرضا اخباری به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.
در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر، ۱۶ بازیکن به «برنامه ارزیابی فنی» تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد
اعلام برنامه های هفته گردشگری، رایگان شدن موزه ها، حضور ارزیابان یونسکو در ماسوله، افتتاح پروژه های گردشگری و انعقاد چند تفاهمنامه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
فومن- ارزیابان یونسکو به منظور بررسی روند و وضعیت ثبت جهانی ماسوله در این شهر تاریخی حضور یافتند.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: فاجعه مهسا امینی دلخراش‌تر از آنست که بتوان ازآن گذشت. روزی که ایران عضو رسمی شانگ‌های میشود و نگاه جهان پس ازمذاکرات وین به ایرانست. و حضور بیش از سه میلیون ایرانی درعراق خیره کننده است با دخترجوانی از کردستان چنین رفتاری میشود. #نفوذی‌ها فقط ساختار‌های دفاعی یا اتمی رانشانه رفته اند؟
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود برای تسهیل سفر اربعین را در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات معرفی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ