شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها جهت پوشش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های گرندپری 2023 رم را اعلام کرد که نام 12 تکواندوکار کشورمان نیز در بین آن‌ها دیده می شود.
فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت های گرندپری ۲۰۲۳ رم را اعلام کرد که نام ۱۲ تکواندوکار از ایران نیز در بین آنها دیده می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود، برای این کار اقدام خواهند کرد.
اسامی کشتی‌گیران واجد شرایط برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد.
طی نشست مجازی میان دبیرکل کمیته ملی المپیک با مسئول ارتباطات و هماهنگ کننده حوزه آسیا در کمیته برگزاری  بازیهای المپیک پاریس، شرایط اولیه حضور در این بازی‌ها مطرح شد.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
وحیدی گفت: نیرو‌های مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.
باتوجه به شرایط خاص مازندران اعلام شده مسافران ار سفر به استان خودداری کنند نه اینکه همانند شرایط کرونایی بیشتر به فکر حضور در استان باشند، به این دلیل که این روز‌ها شرایط مصرف گاز در مازندران خوب نیست.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون کشتی اعلام کرد شرایط برای حضور تماشاگران در سالن مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور فراهم نشد.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
فدراسیون وزنه برداری شرایط حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان این فدراسیون را اعلام کرد.
سه نامزد شرایط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش را احراز کردند تا روز چهاردهم آذر برای رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت کنند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شرایط این باشگاه برای حضور در مسابقات بسکتبال غرب آسیا را اعلام کرد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
بانوان تماشاگر در مسابقه استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر از ورودی مشخصی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ