مهلت نام نویسی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری امروز دوشنبه به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
طبق مصوبه مجلس، از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رأی‌گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی ساعت ۲۴ امشب (۱۳ اسفند) پایان می‌یابد.
در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری 4 نفر نام نویسی کردند.
در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون اعلام شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان تا پایان آذر مهلت دارند در سامانه جذب و اعزام این مرکز جهت اعزام به حج تمتع اطلاعات خود را ثبت کنند.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
مهلت 10 روزه ثبت نام از داوطلبین پست ریاست فدراسیون قایقرانی امروز به پایان رسید.
در روز پایانی مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، پنج نامزد دیگر نام نویسی کردند.
در پایان دهمین روز از مهلت ثبت نام انتخابات کمیته ملی پارالمپیک چهار نامزد دیگر نام نویسی کردند.
در پایان روز هفتم از مهلت ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک یک استاد دانشگاه و چهره علمی ثبت نام کرد.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
مهلت نام نویسی از نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری به پایان رسید.
مقررات آزمون سراسری ۱۴۰۲ تغییری نمی‌کند
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.
لیست کامل کاندیداهای انتخابات فوتبال در پایان مهلت ثبت نام

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ