رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری بولدر کلرادو آمریکا یک ردیاب نانوسیم تک فوتون ابر رسانا ساخته اند که می تواند تصاویری با وضوح ۴۰۰ هزار پیکسل ثبت کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال خبر داد.
مبارزه با بیماری‌های گندم تاکنون در سطح ۴۰۰ هزار هکتار از سوی کشاورزان انجام شده که حدود ۱۵ درصد از آن مربوط به بیماری زنگ زرد است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
سازمان هواشناسی از کاهش ۴۰۰ هزار کیلومتر مربعی مساحت برفی در کشور و کسری بارش حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیمتری در برخی استان‌ها خبر داد.
دزفول- رئیس اداره شیلات دزفول از رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی گونه کپور و ماهیان بومی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۰۰ هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.
تد کروز، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا دستور جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور را برای استفاده از موشک ۴۰۰ هزار دلاری یک جنگنده ۲۰۰ میلیون دلاری در ساقط کردن بالونی که به گفته کروز تنها ۱۲ دلار ارزش داشته، مورد تمسخر قرار داد و آن را «بازدارنده‌ای قدرتمند» در برابر دانش‌آموزان دبیرستانی دانست که به ساخت بالون‌های علمی خانگی علاقه‌مند هستند.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
کارون- مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در تالاب کارون گفت: در سال جاری بالغ‌بر ۹ میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌ها و تالاب‌های استان رهاسازی شده است.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف شرکت در یادواره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید نیشابور وارد این شهرستان شد.
رئیس امور هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مقدار تولید و صادرات سبد متنوع تولید محصولات جانبی این مجموعه را تشریح کرد.
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سال جاری ۳۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه وجود داشت که از طریق صندوق توسعه و اصلاحیه‌هایی که مجلس انجام داد این مبلغ پوشش داده شد، اما در لایحه سال آینده ما نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد برآوردی داریم، اگر مجوز‌هایی که سال جاری داده شد، در سال آینده داده نشود، این ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه از کجا تامین خواهد شد.
زاهدان- مدیرکل دفتر تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پوشش بیمه کارگران ساختمانی پشت نوبت ، منتطر تصویب قانون جدید در مجلس هستیم.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تا به امروز دو میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر نیازمند تزریق دُز یادآور هستند.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ