مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
رئیس فدراسیون جودو پس از نشستن دوباره بر روی صندلی ریاست، نایب رئیس را با تصویب هیات رئیسه به عنوان سرپرست دبیری انتخاب و معرفی کرد.
نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست فدراسیون جودو منصوب شد.
نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست فدراسیون جودو منصوب شد.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
رئیس فدراسیون جودو با سفر به کویت و حضور در انتخابات اتحادیه آسیا در جلسه با رئیس فدراسیون جهانی شرکت کرد.
انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان دبیر فدراسیون جودو با واکنش های زیادی همراه بوده، اما آرش میراسماعیلی با این انتخاب یک هدف بزرگ را دنبال می کند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به جلساتی که در کمیته ملی المپیک داشتیم، حضور تیم‌های ملی جودو زنان و مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است.
آرش میراسماعیلی با کسب تمامی آرا اعضای مجمع برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون جودو باقی ماند. ۷ رقیب او که تایید صلاحیت شده بودند در انتخابات شرکت نکردند.
آرش میراسماعیلی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو با کسب 54 رای به عنوان رییس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.
اعضای مجمع فدراسیون جودو میر اسماعیلی را برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کردند.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
فدراسیون جودو سرمربی تیم های ملی مردان و زنان ایران برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب و معرفی کرد.
طبق تصمیم وزارت ورزش و جوانان ۲۲ اسفندماه سال جاری انتخابات فدراسیون جودو برگزار خواهد شد.
تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون جودو مشخص شد.
جلسه هیات‌رییسه فدراسیون جودو با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو امروز دوشنبه ۱۹ دیماه با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
نامزد انتخابات فدراسیون جودو گفت: آیا نباید دبیر مجمع تا آخرین ساعت پروسه مهم ثبت‌نام در انتخابات در محل کارش باشد و آیا غیبت او مجاز است؟
ردصلاحیت ۱۰نامزد انتخابات فدراسیون جودو
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جودو گفت: سه نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون جودو از سوی کمیسیون تطبیق تایید شدند.
ثبت نام از افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جودو از روز شنبه آغاز شد.
رئیس فدراسیون جودو از حضور در انتخابات پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات این کمیته کنار رفت.
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از پست ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات به سود یک کاندید کنار رفت و تنها در پست هیات اجرایی در انتخابات شرکت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ