باشگاه النصر نام سادیو مانه را در لیست خود برای حضور در جام ملک سلمان ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد.
ملی‌پوش کشورمان با برتری مقابل رقبای خود فرصت حضور در فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی‌ آزاد جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی را به دست آورد.
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران در جدول اصلی رقابت‌های جام جهانی سابر در اسپانیا به رقابت خود ادامه خواهند داد.
رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در باکو، با حضور نمایندگان ایران در تفنگ بادی 10 متر مردان و تپانچه 25 متر بانوان پیگیری شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
اسامی کشتی‌گیران واجد شرایط برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد.
رقابت‌های پدل آقایان سطح C کشوری با حضور 34 تیم و تحت عنوان جام خلیج فارس آغاز شد.
تیم ملی هاکی داخل سالن ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی راهی آفریقای جنوبی شد.
رقابت‌های بین‌المللی جام یاریگین از پنجشنبه ۶ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
رقابت‌های بین‌المللی جام یاریگین از پنجشنبه ۶ بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
مرحله نخست رقابت‌های ۲۰۲۳ جام جهانی یخ‌نوردی در حالی از روز شنبه آغاز می‌شود که سه نماینده از ایران هم در بخش مردان و بانوان این مسابقات حضور دارند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد.
لیست تیم ملی امارات برای حضور در رقابت‌های جام خلیج فارس اعلام شد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هدف تیم ملی از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را قهرمانی در این تورنمنت اعلام کرد.
رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد تا تکلیف همه تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
بنابر ادعای اکیپ ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی را از دست داد.
تیم زاکسا لهستان از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کناره گیری کرد.
سه ماه از سال جدید گذشت و حالا آمار منتشره توسط بانک مرکزی، نشان از رکوردشکنی در بازار مسکن دارد، به گونه‌ای که میانگین قیمت یک متر خانه در پایتخت، به یک قدمی کانال ۴۰ میلیون تومانی رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ