حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: ماه رمضان امسال، ماه رمضان بسیار باحال و پرشوری بود؛ در این ماه هم دعا بود، هم تضرع بود، هم توسل بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه همانطور که سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن ایران- تاکید دارد، این مسیر می‌تواند به‌عنوان یک مسیر خوب برای جابه‌جایی زائران ایرانی به‌سمت کربلا در طول سال مورد استفاده واقع شود. باوجود این، ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هنوز از اینکه عراق چه اقدام جدیدی برای تحویل زمین به ایران جهت شروع عملیات مین‌روبی انجام داده، خبری منتشر نشده است.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
امسال، تهران رمضانی متفاوت را تجربه کرد؛ شهر بیش از هرسال رنگ و بوی رمضانی داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.
رئیس دبیرخانه جلب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری خیرین از خانواده‌های تحت پوشش خود که دارای فرد دارای معلولیت هستند، حمایت کرد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: ماه رمضان امسال، ماه رمضان بسیار باحال و پرشوری بود؛ در این ماه هم دعا بود، هم تضرع بود، هم توسل بود.
رصدگر هلال ماه و منجم آماتور در مورد رویت هلال ماه شوال ۱۴۴۴ قمری اظهار داشت: رؤیت هلال ماه در شامگاه پنجشنبه ۳۱ فروردین مصادف با ۲۹ ماه رمضان امسال در پهنه ایران از نظر نجومی محتمل به نظر نمی‌رسد.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ نیز ماه رمضان بعدی آغاز می‌شود. در واقع امسال شاهد دو ماه رمضان خواهیم بود؛ یک بار در ابتدای سال، بار دیگر در پایان سال.
رئیس جمهور کشورمان پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارسال کرد.
الهلال با پیروزی 2-0 مقابل الخلیج در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ عربستان، به تیمی تبدیل شد که بیشترین امتیاز را در ماه رمضان در کسب کرده است.
در این گزارش عکس های ماه رمضان در کشورهای اسلامی را می بینید.
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر است
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه عقلانیت و قرآن در عرصه بشر است.
اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی باعث شده تا رمضانی متفاوت تر از گذشته در انتظار فلسطینی ها باشد. فلسطینیان امسال به صورتی ویژه تر به استقبال ماه مبارک رمضان رفته اند.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است.
سفرهای نوروزی امسال با سفرهای ماه رمضان همزمان شده است، این همزمانی می‌طلبد که مسافران نوروزی رعایت حال روزه‌داران در شهرهای گردشگری را مدنظر قرار دهند.
امسال در تقویم همه کشور‌ها روز چهارشنبه ۲۹ شعبان بوده و پنج شنبه سوم فروردین اول ماه رمضان است.
کاظم کوکرم در مورد رویت هلال ماه رمضان ۱۴۴۴ قمری اظهار داشت: امسال و طبق پیش‌بینی‌های نجومی، هلال ماه مبارک رمضان در شامگاه ۲۹ شعبان مصادف با دوم فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی به احتمال قریب به یقین با چشم غیرمسلح در تمام پهنه ایران رویت می‌شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان گیلان از مشکل نور ورزشگاه سردار جنگل و گرفتن میزبانی این تیم در ماه رمضان نوشته است.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ