حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: ماه رمضان امسال، ماه رمضان بسیار باحال و پرشوری بود؛ در این ماه هم دعا بود، هم تضرع بود، هم توسل بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز ۵۶ سالگی پیکان با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود.
توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله‌های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسؤولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.
انتشار تصویری از بند انداختن صورت یک دختربچه واکنش‌های زیادی در شبکه‌های‌اجتماعی داشته؛ چرا این کار اشتباه است؟
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
واقعیت مجازی می‌تواند کلید کشف این موضوع باشد که در پشت پوشش فناوری می‌توان در برابر چه وسوسه‌هایی مقاومت کرد.
تردد وسیله‌های نقلیه در جاده‌های چالوس، هرات، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (مسیر رفت و برگشت) در روز جمعه ۱۶ دی روان گزارش شده است.
نیروی انتظامی نیز پس از تأیید صلاحیت وسیله‌های نقلیه از سوی کارگروه (شامل نمایندگان پلیس راهور فراجا، وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ ورزش و جوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست)، پلاک تاریخی (پلاک قابل تردد) و سند مالکیت برای این دسته از وسیله‌های نقلیه صادر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ