سفرهای نوروزی امسال با سفرهای ماه رمضان همزمان شده است، این همزمانی می‌طلبد که مسافران نوروزی رعایت حال روزه‌داران در شهرهای گردشگری را مدنظر قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به دلیل همزمانی مسابقات هانگژو با لیگ قهرمانان آسیا، تیم امید نمی‌تواند از نماینده‌های باشگاهی ایران در آسیا بازیکن بگیرد.
وحید امیری و سردار آزمون با حضور در دیدار مقابل قرقیزستان، به رکورد ۷۰ بازی ملی خواهند رسید.
سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه هوادارعملی نخواهد شد.
در حالی که شایعاتی پیرامون همزمانی هفته بیست و هشتم وجود داشت اما سازمان لیگ در بیانیه رسمی این شایعه را رد کرد.
باشگاه استقلال مدعی است که باید به مانند لیگ بیستم، دیدارهای سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود.
سازمان لیگ امروز درخواست استقلال و سپاهان برای همزمانی سه هفته پایانی لیگ را بررسی می کند.
همزمان با سفرهای داخلی رئیس جمهور فرانسه با هدف دفاع از اصلاحات قانون جنجالی بازنشستگی، پلیس این کشور ظروف فلزی معترضان را ضبط کرد!
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.
در حالی که طی روز‌های گذشته همه توجهات به توافق ایران با عربستان و سفر‌های گشایشگر به امارات و عراق معطوف بود، به صورت همزمان توافقات قابل توجهی نیز طی گفتگو‌های فشرده میان ایران و آژانس در تهران حاصل شدکه در زمان مناسب اطلاع‌رسانی میشود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمانی فرآیند انتخاب شهردار مشهد با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.
همراه اول همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی، بسته‌های ویژه رومینگ بین‌الملل خود را برای استفاده مشترکان در سفرهای خارجی معرفی کرد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
همزمان با سفرهای تحریک‌آمیز مقامات غربی به تایوان، هیئتی بلندپایه از استرالیا برای نخستین بار در سال‌های اخیر به این جزیره سفر خواهد کرد.
هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بنابراین در حال حاضر میزان سرایت‌پذیری کرونا خیلی بیشتر است، اما بیماری خفیف است و میزبانش را نمی‌کشد، گفت: در حال حاضر کووید ۱۹ به این صورت ادامه حیات می‌دهد. باید توجه کرد که ممکن است ویروس مجددا جهش‌هایی پیدا کند که بیماری‌زایی آن و کشندگی‌اش بیشتر شود و این احتمال وجود دارد.
همزمانی تمرین پرسپولیس و دربی امیدها باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نتواند این بازی را از نزدیک تماشا کند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در شهر‌ها افزایش یابد. این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفر‌های درون شهری تاثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفر‌ها می‌شود.
نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی‌روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می‌کشد.
جواد خیابانی گفت: به دلیل همزمانی با مسابقات کشتی دربی شش بر صفر پرسپولیس و استقلال فیلمبرداری نشد.
ابهاماتی در رابطه با پخش دیدار تیم ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر وجود دارد.
عباس عبدی نسبت به هم زمانی ترور «رشدی» با نهایی شدن توافق برجامی واکنش نشان داد.
در روز‌های گذشته پس از عقد قرارداد رسمی وریا غفوری با باشگاه فولاد خوزستان موج تازه‌ای از انتقادات بین هواداران متعصب اهوازی به راه افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ