رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشور‌های اسلامی تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله دوم شاه اردن و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، در شهر العلمین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
منابع فلسطینی از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با شاه اردن در امان خبر می‌دهند.
رئیس ایکوم ایران گفت: اگر قرار است سنگ قبر ناصرالدین شاه سر جای اصلی خود نباشد بهتر است در کاخ گلستان بماند.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در کاروانسرای شاه عباسی واقع میدان سعدی سمنان مهار شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان ضمن احترام به مطالبات مردم باجدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان را پیگیری کرده است.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
امیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس جمهور ایران و پادشاه عربستان سعودی، توافق ریاض-تهران را گامی مهم برای تحقق امنیت و ثبات منطقه‌ دانست.
شاه و خانواده خائن آن، موقع فرار از این ایران بیش از ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربوند، غارت کردند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.
سمنان- استاندار سمنان گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها انتظار، کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان به میراث فرهنگی واگذار شد.
شاه اردن و رئیس امارات متحده عربی در دیدار با یکدیگر پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
آن‌چه اکنون دولت رئیسی به آن نیاز دارد، خروج از نگاه تک قطبی و ایجاد موزانه در ریشه‌یابی و حل بحران است. برای حاصل شدن چنین امری نیز نیازمند اتخاذ رویکردی واقع‌گرایانه و مبتنی بر قواعد علمی هستیم. البته در این مسیر به طور حتم ذهن‌های ساده نمی‌توانند قواعد پیچیده موازنه در نگاه به محیط بین‌الملل و داخل کشور را فهم و عملیاتی کنند؛ لذا به میدان آوردن متخصصان از نان شب هم واجب‌تر است.
بی‌شک مجیدی یکی از وزیران برجسته دهه آخر سلطنت محمدرضاشاه است که بیش از ۲۰ سال مداوم عهده‌دار مقام‌های بالای برنامه‌ریزی و اجرایی کشور بوده است. مجیدی در پنج سال آخر سلطنت محمدرضاشاه، در مقام رئیس سازمان برنامه و بودجه، نه تنها با نخست‌وزیر و کلیه وزیران تماس روزمره و مستمر داشت، بلکه به‌طور منظم برای دادن گزارش و دریافت دستور با شاه دیدار می‌کرد.
شاه اردن در سفر خود به امارات با رئیس این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
«ملک عبدالله دوم» و «اسحاق هرتزوگ» در حاشیه نشست بین المللی تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار کردند.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!
شاه اردن در سفر خود به پاریس پایتخت فرانسه، با رئیس جمهور این کشور درباره تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز ملی مالزی را به «عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه و «داتو سری اسماعیل صبری یعقوب» نخست وزیر این کشور تبریک گفت.
«ملک عبدالله دوم» درباره تازه ترین تحولات عراق با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور تلفنی گفتگو کرد.
جیرفت- رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به استان کرمان از روستای تنگ شاهد بازدید کرد.
جیرفت- رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به استان کرمان از روستای تنگ شاهد بازدید کرد.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ