مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: بهار امسال بین ایران و پاکستان ۶۱۴ میلیون دلار کالا مبادله شد که سهم صادرات ایران ۴۳۸ میلیون دلار بوده است.
تجارت غیرنفتی ایران به کشور ارمنستان در بهار امسال به ۱۰۱ میلیون و ۷۴۷ هزار دلار رسید که در مقایسه با بهار سال قبل، با رشد ۳۸.۴ درصدی همراه بوده است.
بررسی ها نشان می دهد که در بهار امسال در مجموع ۱۳۷ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی اخذ شده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بهار امسال ۷۲۸ هزار نفر به جمعیت شاغلان افزوده و از جمعیت بیکاران ۱۲۷ هزار نفر کم شد.
خودروسازان در بهار امسال ۲۳۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه خودرو فروختند که نسبت به بهار پارسال افت ۸ درصدی را نشان می دهد.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۱ درصدی گمرکات استان در سه ماهه ابتدای امسال خبرداد و گفت: طی این مدت بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار کالا از طریق پنج مبدا گمرکی استان صادر شد.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
تولید خودروهای ساینا دستی S۲۳۲ M، پژو ۲۰۷ دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا گیربکس ۶ دنده و پژو ۴۰۵ دو گانه سوز متوقف شده است.
در بهار امسال تجارت خارجی ایران ۲۶.۵ میلیارد دلار شد که از این میزان سهم صادرات ۱۲.۵ میلیارد دلار و سهم واردات ۱۴ میلیارد دلار بوده است.
از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه حدود ۳۲۵ هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان کشور تولید شده که از این میزان سهم خودروهای سواری حدود ۲۷۷ هزار دستگاه بوده است.
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
رهبر انقلاب به معتکفین توصیه کردند که در ایام اعتکاف اقلّاً یک بار نماز حضرت جعفر را بخوانند اما اگر در هر سه روز اعتکاف این عمل را انجام دهند بهتر است.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعهد به مشتریان در خصوص بهبود کیفیت، طرح تحول کیفی را از بهمن ماه سال گذشته تدوین و از ابتدای امسال اجرایی کرده است.
نرخ تورم تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال نسبت به بهار ۱۴ درصد و در بخش صنعت هم ۱۶.۲ واحد درصد در همین مقطع نسبت به بهار امسال کاهش یافته است.
مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد که در بهار امسال تورم تولیدکننده نسبت به بهار سال قبل ۴۹.۳ درصد افزایش نشان می دهد.
میانگین رشد ترازنامه بانک گردشگری در فصل بهار امسال برابر با 1.65 درصد بوده که حاکی از رعایت کامل مقررات بانک مرکزی درخصوص دستورالعمل رشد دارایی‌ها است.
پاسخ در واقع بسیار ساده است: اگر به جای تئوری‌های اقتصاددانان از احساسات مردم واقعی استفاده کنید بیکاری بیش‌تر از تورم بالاتر بدتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ