امسال، تهران رمضانی متفاوت را تجربه کرد؛ شهر بیش از هرسال رنگ و بوی رمضانی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید سحرخیزان با انتشار یک استوری از هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
در روزهای بلاتکلیفی باشگاه استقلال و اتفاقات بی‌سابقه در حول و حوش باشگاه، حضور یک بازیگر مطرح تلویزیون و سینما برای بازیکنان نویدبخش بود.
میثم مجیدی چند ماه پس از خداحافظی از مستطیل سبز، در کسوتی جدید به دنیای فوتبال بازگشته است.
حدود یک ماه قبل و در آخرین روز‌های فصل طولانی فوتبال ایران، کریم باقری در حاشیه یکی از تمرینات پرسپولیس به حاضران در تمرین اعلام کرد: «ما هم رفتنی شدیم.»
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
تصمیم به خداحافظی برای فوتبالیستی که هنوز احساس می‌کند، توانایی درخشش و نقش‌آفرینی دارد، کار ساده‌ای نیست.
لوکاس هرناندز، مدافع مصدوم بایرن مونیخ پس از 5 ماه و نیم به تمرینات گروهی باوارایی‌ها بازگشت.
آندرس اینیستا در ماه ژوئن، در جریان دیدار تیمش ویسل کوبه با بارسلونا با این تیم خداحافظی کرده و ژاپن را ترک خواهد کرد.
12 اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت 65 روز، آنها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.
7 باشگاه چینی برای فرار از پرداخت بدهی‌های هنگفت و طلبکاران خارجی، اعلام انحلال کردند.
سیدمهدی سیدعلی چند ماه تا خداحافظی از جمع داوران فوتبال ایران فاصله دارد.
مشرف با ایران رابطه بدی نداشت و از دید غربی‌ها یکی از رسوایی‌های مهم دوران حکومت او پرونده ارتباط عبدالقدیر خان، فیزیکدان هسته‌ای پاکستان با کشور‌های دیگر از جمله ایران، لیبی و کره‌شمالی بود
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر گفت: حال جای پل یا چراغ قرمز گذاشته می‌شود و یا موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما این سازه فلزی جمع‌آوری خواهد شد. این پل قرار بود موقت باشد، اما سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود. ما مجبوریم مدام این پل‌ها را مورد بازدید قرار دهیم و اگر سازه دچار شکست شده باشد باید سریع مشکل را برطرف کنیم.
سیامک نعمتی که سال‌های پرافتخار و روزهای تلخ و شیرین زیادی را با پرسپولیس تجربه کرد حالا باید با شماره ۸۸ این تیم وداع کند.
شماره یک پیشین جهان در تنیس دونفره زنان در ماه فوریه به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تصمیم نهایی‌ درباره آینده‌اش را در فاصله یک ماه دیگر اعلام خواهد کرد.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
شکست 2-1 اتلتیکو مادرید مقابل پورتو و تساوی بایر لورکوزن در دیگر بازی گروه باعث شد اتلتیکو هم با لیگ قهرمانان و هم با لیگ اروپا خداحافظی کند.
مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته، ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد از ماه دسامبر دیگر مربی این تیم نخواهد بود.
آل کثیر حالا برای بازگشت به تمرینات و سپس ترکیب پرسپولیس به ۳ ماه دیگر نیاز دارد و این در حالی است که قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و هیچ نشانه‌ای از علاقه یحیی برای تمدید قرارداد با او دیده نمی‌شود.
تغییر ارتفاع و فشار هوا افرادی که غواصی عمیق انجام می‌دهند، کوهنوردی می‌کنند یا سفر هوایی ایجاد می‌کنند، هم می‌تواند احساس گرفتگی گوش ایجاد کند. در این موارد تغییر سریع فشار هوا که به نامتعادل شدن فشار در گوش میانی می‌انجامد، احساس گرفتگی گوش ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ