در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که همه چیز در استقلال با پول حل نمی شود و برخی دستاوردها ساختنی هستند.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تمام توانش را برای خرید مهاجم به کار خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال در شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر امیدواری کرد فصل جدید لیگ برتر پویایی داشته باشد.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
سیب‌ها منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های فوق العاده - پلی فنول و فلاونوئید‌ها - هستند که برای سلامتی قلب مفید می‌باشند. علاوه بر این، آن‌ها بدن شما را با پتاسیم، یک ماده معدنی مهم که برای قلب بسیار مهم است، غنی می‌کنند. بنابراین، مصرف یک وعده آب سیب به طور روزانه درست کار کردن قلب را تضمین می‌کند.
رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که در این سال مهم بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم خواهند کرد.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
اگر باید رانندگی کنید، صبح، ظهر یا شب فرقی ندارد، فقط فراموش نکنید که خوردن وعده غذایی مناسب قبل راهی شدن، مهم است. یعنی غذای متعادل و کامل که نه خیلی سنگین و نه سبک باشد. همان‌طورکه وعده غذایی بسیار سبک منجر به مشکل در تمرکز می‌شود، برعکس آن هم صادق است وغذای سنگین خواب‌آلودگی ایجاد می‌کند.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
امروز رئیسی در صحن علنی مجلس درباره نرخ ارز، واردات و برخی از موارد مهم صحبت کرد و وعده کاهش قیمت ارز، سکه و گرانی‌ها را داد و افزود مدیریت بر بودجه بانک‌ها و بازار سرمایه از جمله نکات مورد تأکید در بودجه است.
ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اینکه مسئولان بخواهند حمایت کنند در حد وعده باقی مانده است و شاید کسب مدال دوچرخه‌سواری در بازی های آسیایی برایشان مهم نیست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
زنجان-رئیس قوه قضائیه گفت: اشکالی ندارد اگر صادقانه بگوییم که وعده داده شده تحقق نیافته است اگر دلایل این موضوع مطرح شود مردم این مهم را بیشتر می پسندند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
دکتر درستی توجه به میان‌وعده دانش‌آموزان را بسیار مهم می‌داند و در این باره می‌گوید: والدین به هیچ عنوان از میان وعده‌ها غافل نشوند. بهترین گزینه برای میان وعده میوه‌ها هستند. سیب، هویج، ساقه کرفس، خیار و ... و شیر و کیک خانگی می‌توانند یک میان وعده فوق‌العاده باشند. مغزی جات مانند بادام هم برای این گروه‌های سنی بسیار مفید و پرخاصیت است. اینکه بگوییم دانش آموزان از دستور غذایی خاصی استفاده کنند، اصلا درست نیست.
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترینش استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ