این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحیمی جهان آبادی نوشت: خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه رزمندگان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. به خاطر اینکه بعد از ۱۴ قرن، باید بگوییم یک حکومت اسلامی هنوز به آن صورتی که می‌خواهیم نشده است. چون اگر حکومت اسلامی به معنای واقعی باشد، دیگر رشوه و نامردی و امثال این‌ها نیست.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأیید واردات خودرو‌های کارکرده گفت: قرار نیست این خودرو‌ها از محل ارز دولتی وارد شود بلکه مردم می‌توانند با ارز‌هایی که در خانه‌های خود دارند و تا ۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، اقدام به واردات کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید واقعیت تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند و اساسا درآمدی ندارند، دولت باید برای این‌ها فکری کند.
خیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می‌کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی‌گوید و می‌گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.
حسنلوئی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از وضعیت توزیع آرد در منطقه نقده و اشنویه گفت: مردم باید ساعت ۳ بامداد در صف نانوایی باشند و آیا این شایسته مردم است.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
اهواز -نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود، به نوعی به جواد نکونام طعنه زد.
علیرضابیگی نماینده مجلس گفت: آمار‌های وحشتناکی از خروج سرمایه وجود دارد. همان سرمایه‌ای که تک تک دلارهایش می‌تواند نجات‌بخش و گره‌گشا باشد و برای جوانان ما سبب اشتغال شود و امیدآفرین باشد. تا هنگامی که این نگرش اصلاح نشود، ما مدام راننده ماشینی را که خراب است، عوض می‌کنیم. در صورتی که ماشین خراب است و ما باید درستش کنیم.
نخعی، نماینده سربیشه و نهبندان در مجلس در خصوص فیلترینگ و سرعت کم اینترنت گفت: وزیر می‌گوید به من ارتباطی ندارد و شورای امنیت گفته است و وزیر کشور باید پاسخگو باشد، با وزیر کشور صحبت می‌کنیم می‌گوید شورای امنیت کشور گفته است و در واقع همه در این وضعیت شانه خالی می‌کنند و این درست نیست. بهتر است ما با مردم شفاف سخن بگوییم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادقانه با مردم سخن بگوییم تا آن‌ها باور کنند منابع انرژی کشور رو به اتمام است و نیازمند صرفه جویی آن‌ها هستیم برای این مهم از دو اهرم پاداش و جریمه برای کم مصرفان و پرمصرفان می‌توان استفاده کرد.
باید واقعیات را بپذیریم؛ ما نمی‌توانیم در کشور مردم را رها کنیم و آن‌ها تورم نقطه به نقطه بالای ۵۰ درصد را تحمل کنند و در عین حال بگوییم که مردم ما برای شما کار می‌کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما الان طوری عمل کردیم که مردم را عصبانی کرده‌ایم، به جای اینکه خودمان را نقد کنیم می‌خواهیم بگوییم همه تقصیر‌ها در طرف مقابل است. از سوی دیگر تمام شخصیت‌ها را به حاشیه رانده‌ایم و هرکسی هست یک انگی به او چسباندند، مشکل این است که باید اول این انگ چسباندن‌ها را رفع کنیم.
محمود عباس‌زاده مشکینی گفت: به نظر من ما زبان مردم را می‌فهمیم که باید بفهمیم. اگر نمی‌فهمیم باید فکر دیگری کرد. باید گفت یک جای کار ایراد بسیار اساسی دارد که ما یا نمی‌فهمیم ایراد کجاست یا می‌فهمیم و خودمان را به آن راه می‌زنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم و باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.
نماینده مردم اهواز در مجلس در واکنش به تدوین طرح ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن، گفت: این طرح را ندیدم اما باید بگویم مسئولان و نمایندگان دنبال گفتگو با مردم و دانشجویان هستند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: واردات خودرو‌های خارجی باید به اجرا برسد تا بتوانیم انحصار را بشکنیم و ذره‌ای به فکر ملت ایران باشیم که مجبور هستند پول بنز را پرداخت کنند، اما تیبا سوار شوند.
رحیمی جهان آبادی گفت: این نسلی که کف خیابان هستند، مطالبات خود را بیان می‌کنند؛ طبق آمار بالای ۹۵ درصد این افراد زیر ۴۰ سال سن دارند یعنی افرادی که آینده ساز جامعه هستند. حتی به فرض اینکه آن‌ها را به هر روشی ساکت کردیم، اما آینده جامعه ما دست این‌هاست.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.
نماینده و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ششم درباره افرادی که خودشان را انقلابی می نامند و اکنون دولت را در اختیار دارند، گفت: آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست بردار نیستید؟! ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟! به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ