رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که در این سال مهم بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی مس کرمان نسبت به شرایط تیمش در اردوی تهران و عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارد.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
دیوید مویس، مربی وستهم بعد از سبک و سنگین کردن شرایط تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این باشگاه لندنی بماند.
والیبالیست مازندرانی اسبق تیم ملی ایران مطرح کرد: ای کاش باشگاه هراز مثل سال های گذشته در انتخاب مربی هم از گزینه های بومی حمایت کند‌
هافبک سابق پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند استقلال را با وجود شرایط خوب اخیرش شکست دهد.
هافبک استقلال خوزستان امیدوار است در کنار صعود عنوان بهترین پاسور لیگ یک را نیز برای خود کند.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناتینگهام فارست می‌گوید صدرنشینی میلی‌متری با توجه به دو قهرمانی پیاپی تیمش در فصلهای گذشته موقعیتی ایده‌آل است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وظیفه ما در دولت این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم و دولت مصمم است که این کار را انجام دهد.
یک مقام سازمان بورس گفت بورس کالا صرفاً تابع ضوابط و مقررات تدوین شده توسط شورای‌عالی بورس است؛ بنابراین تصمیمات و سیاست‌های شورای رقابت برای سازمان بورس الزام‌آور نیست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر ۵۰ درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این شرایط بهترین آماده سازی برای تیمش در آستانه جام جهانی قطر نیست، گفت: با نیکاراگوئه بازی می‌کنیم تا ریتم خودمان را حفظ کنیم.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان معتقد است با توجه به شرایط و زمان موجود، بهترین تیم برای رقابتهای قهرمانی آسیا مهیا و اعزام شد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید مینی‌ کمپ های تیم ملی بازیکنان را وارد شرایط جام جهانی می‌کند.
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: از نظر امکانات و سالن نه تنها نسبت به دنیا بلکه در سطح کشور نیز بسیار ضعیف هستیم.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
ژاوی هزناندز پس از پیروزی بارسا برابر سویا شرایط تیمش را بسیار خوب ارزیابی کرد. او معتقد است در تیمش بازیکنانی سرنوشت‌ساز مثل عثمان دمبله دارد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر برایمان جنبه تدارکاتی دارد تا در بهترین شرایط روانه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شویم.
ملی‌پوش کاراته ایران گفت: با تمریناتی که پشت سر گذاشتم در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را در قونیه کسب کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ