سیب‌ها منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های فوق العاده - پلی فنول و فلاونوئید‌ها - هستند که برای سلامتی قلب مفید می‌باشند. علاوه بر این، آن‌ها بدن شما را با پتاسیم، یک ماده معدنی مهم که برای قلب بسیار مهم است، غنی می‌کنند. بنابراین، مصرف یک وعده آب سیب به طور روزانه درست کار کردن قلب را تضمین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمادگی کامل صنعت برق برای تامین حداکثری برق مشترکان افزود: با هر درجه افزایش دما در فصل تابستان شاهد افزایش ۱۸۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور هستیم.
برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.
محمد حسینی ادامه داد: بعضاً حتی مبتلا به بیماری نشده‌ایم، اما برای اینکه بیمار نشویم؛ آنتی بیوتیک مصرف می‌کنیم که این رفتار اشتباه است. زیرا، آنتی بیوتیک هیچ تأثیری در پیشگیری از بیماری‌های ویروسی ندارد.
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.جعفری برای افرادی که آرتروز دارند بسیار مفید است، چون روغنی دارد که ضدالتهاب بوده و می‌تواند به میزان قابل توجهی از التهاب کاسته و درد مفاصل را تسکین بدهد.
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
اردستان- سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
بیمار دیابتی تحت هیچ شرایطی، حتی اگر یک آب میوه ۱۰۰٪ از میوه طبیعی تشکیل شده باشد، نباید آب میوه مصرف کند. تصور کنید که چند پرتقال آب‌گیری می‌شود تا یک لیوان آب پرتقال تهیه شود؟
اسطوخودوس یک درمان طبیعی موثر برای لرزش دست‌ها است. این گیاه دارویی برای سیستم عصبی نیز بسیار مفید است. اسطوخودوس همچنین سبب کاهش اضطراب و استرس افراد نیز می‌شود.
شاید راه رفع سردردتان کاری به سادگی نوشیدن یک لیوان آب باشد. دهیدراته شدن بدن، یکی از علت‌های شایع سردردهاست.
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
مقاله پژوهشی استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف درباره حل چالش مصرف مواد کربنی در مجله معتبر بین‌المللی ACS Catalysis منتشر شد.
یک کشتی جنگی چینی در دریاهای مشرف به تنگه تایوان چندین گلوله توپ را در منطقه خلیج «لویان» در ساحل استان فوجیان، در حدود ۵۰کیلومتری (۳۰ مایلی) شمال غربی جزایر ماتسو که نزدیک به سرزمین اصلی هستند، اما تحت کنترل تایوان هستند، شلیک کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، درحالی‌که ملوانان به سمت اهدافی در خشکی و آب شلیک می‌کردند، دود و شراره‌های آتش از عقب کشتی‌ها قابل مشاهده بود.
یکی از جالب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محافظ‌های طبیعی معده است که می‌توانید امتحان کنید. آب آلوئه ورا به‌دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود، برای کاهش التهاب و مشکلات گوارشی بسیار مفید است و ریفلاکس معده را تسکین می‌دهد. برای تهیه این آبمیوه فقط باید نصف قاشق چایخوری (۳ گرم) از ژل داخلی گیاه آلوئه ورا را در یک لیوان آب حل کنید. اگر خوب حل نشد کمی گرم کنید و بعد از غذا بنوشید. از آن در حد اعتدال استفاده کنید، زیرا مصرف زیاد آن می‌تواند باعث اسهال و استفراغ شود.
در افرادی که خارش گلوی آن‌ها خیلی زیاد است و باعث می‌شود از برنامه‌های روزانه خود بازبمانند توصیه شده است علاوه بر شب، صبح بعد از بیدار شدن از خواب یک لیوان دیگر از این دمنوش گیاهی را مصرف کنند.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
شاید مصرف روزانه یک یا ۲ لیوان قهوه در روز برای شما خوب باشد، اما بهتر است درباره قهوه بیشتر فکر کنید؛ شاید این کار استخوان‌ها را شکننده‌تر کنند.
یک درمان جدید برای یبوست مزمن ممکن است بدون نیاز به استفاده از دارو‌های متعدد تسکین دهنده باشد.
مصرف ناشتای یک لیوان آب باعث تقویت پوست، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و تسریع متابولیسم بدن می‌شود.
نژادعلی گفت: فقط در یک روز از دی ماه مصرف بنزین به ۱۱۸ میلیون لیت رسید که این میزان مصرف عجیب است.
شایع‌ترین مسکنی که مصرف زیاد آن، باعث مسمومیت کبدی می‌گردد، استامینوفن است.
رییس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت:میزان افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری نسبت به هفته گذشته، یک درصد بوده است.
توصیه به مصرف روزانه یک نوشیدنی با خواص ضد دیابتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ