هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ عربستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد ابهاء عبور کند.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
اهواز - تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم از عصر امروز در محل زمین پیروز آبادان آغاز شد.
دومین روز از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی کانادا مقابل کوبا آغاز شد.
النصر باید کار خود را در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند تا در صورت پیروزی، راهی مرحله گروهی شود.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: افراد منطقی در مسکو طی یک ماه یا یک یا دو سال متقاعد خواهند شد که مذاکره را آغاز کنند، زیرا متوجه خواهند شد که "پیروز نمی‌شوند. "
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم تراکتور مقابل پیکان آغاز شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اسرای ما با آغاز ماه مبارک رمضان با دستیابی به پیروزی صفحه جدیدی در مسیر ایستادگی و شکست اراده اشغالگران را ایجاد کردند.
روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.
پلی‌آف لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی جهان مقابل کره جنوبی پرافتخارترین تیم قاره آسیا پیروز شدند.
اهواز - فولاد خوزستان با پیروزی در برابر نفت مسجدسلیمان به بیش ۱۱۰ روز پیروز نشدن خود در لیگ برتر پایان داد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم‌ صنعت نفت آبادان برابر نساجی مازندران از سر گرفته شد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
در عین ناباوری و باوجود پیروزی اروگوئه، این کره‌جنوبی بود که راهی مرحله بعدی شد.
رقیب بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تبلیغات خود را آغاز کرد و خواستار حمایت ورزشکاران شد.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
خبر ابتلای کیم جونگ اون به کرونا در حالی منتشر می‌شود که اوایل ماه جاری میلادی (اوت) کیم یو جونگ اعلام کرد که کره شمالی در نبرد علیه کرونا پیروز شده و اقدامات اضطراری را لغو کرد و روند بازگشت این کشور به روند عادی را آغاز کرد.
میلان فصل جدید سری آ را با پیروزی پرگل 4-2 مقابل اودینزه آغاز کرد و سرمربی این تیم گفت با وجود اشتباه‌های تیمش از عملکرد روسونری راضی است.
شکست ریکاردو ساپینتو برابر هموطنش ژوزه مورایس در هفته نخست لیگ برتر، مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار گرفت.
آغاز فصل با دبل طارمی و پیروزی پرگل پورتو
ایجاد پتانسیل عظیم فرآوری و صنایع تبدیلی فرآورده‌های گیاهان دارویی در کشور با تلاش پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف محقق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ